Igranje društvene igre s humanoidnim robotom NAO (CROSBI ID 373155)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Domladovec, Ivan
Kovačić, Zdenko
hrvatski
Igranje društvene igre s humanoidnim robotom NAO
Ovaj rad je projektnog tipa. Zadatak projekta je upoznati se s programiranjem humanoidnog robota Nao, te postići da on može igrati društvenu igru u sklopu koje će bacati igraću kocku i pomicati figuricu po ploči. Pritom je projektiran igraći alat za igru, te je započet razvoj programske podrške. Programska podrška je razvijana u kombinaciji programskih okruženja Choregraphe i Python, uz korištenje PIL, OpenCv, NumPy i SciPy dodataka. Radi postizanja detekcije predmeta na slici korišteni su algoritmi iz područja računalnog vida poput Cannyevog algoritma za detekciju rubova, i segmentacije svijetlog područja slike postavljanjem praga. U svrhu određivanja stvarnog položaja predmeta slike u prostoru izvedena je posebna transformacija.
humanoidni robot Nao; društvena igra Frkalica; računalni vid; robotski vid; Cannyev algoritam; Houghova detekcija; prag svjetline; transformacija koordinata slike kamere u mjesto na podlozi
nije evidentirano
engleski
Playing a board game with humanoid robot NAO
nije evidentirano
humanoid robot Nao; Frkalica board game; computer sight; robotic sight; Canny algorithm; Hough detection; brightness thresholding; transformation of the image coordinates in the actual place on the surface
nije evidentirano
Podaci o izdanju
38
28.06.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb