Inkluzivno osnovnoškolsko obrazovanje – primjer iz prakse (CROSBI ID 46506)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Mihanović, Vesna ; Duvnjak, Ivana
hrvatski
Inkluzivno osnovnoškolsko obrazovanje – primjer iz prakse
U razvijenijim zemljama svijeta praćenje razvoja ideje inkluzivnog obrazovanja povezuje se sa šezdesetim godinama prošlog stoljeća. Na takav način želi se učenike s teškoćama uspješnije osposobiti za kasniji suživot. Inkluzija podrazumijeva približavanje službi za podršku djetetu, a ne odvođenje djeteta u takve službe. Cilj rada je dobiti uvid u strukturu osnovnog obrazovanja u Republici Hrvatskoj, ocijeniti status inkluzivnog obrazovanja u Republici Hrvatskoj u kontekstu Deklaracije o ljudskim pravima. U radu se najprije govori o stanju osnovnoškolskog sustava odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj i izraženosti problema djece s teškoćama. Potom se daje pregled terminologije i načina za određivanje vrste i stupanja teškoće. Također je dan pregled zakonskih akata koji se odnose na prava djece s teškoćama i osoba s invaliditetom. Slijedi pregled primjera iz prakse i smjernice za razvijanje inkluzivne prakse.
inkluzija, osnovnoškolsko obrazovanje, stupanj i vrsta teškoće
nije evidentirano
engleski
Inclusive primary education - example from the practice
nije evidentirano
inclusion, primary education, type and degree of disability
nije evidentirano
Podaci o prilogu
579-598.
objavljeno
Podaci o knjizi
„Čovjek i govor“-Znanstveno-stručna monografija VII. međunarodnog simpozija verbotonalnog sistema
Bakota, K., Kier, B., Pavičić Dokoza, K., Vuličević, K., Titl. B. i Šindija, B.
Zagreb: Poliklinika SUVAG
2012.
978-953-95195-8-0