Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Inkluzivno osnovnoškolsko obrazovanje – primjer iz prakse (CROSBI ID 46506)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Mihanović, Vesna ; Duvnjak, Ivana Inkluzivno osnovnoškolsko obrazovanje – primjer iz prakse // „Čovjek i govor“-Znanstveno-stručna monografija VII. međunarodnog simpozija verbotonalnog sistema / Bakota, K., Kier, B., Pavičić Dokoza, K., Vuličević, K., Titl. B. i Šindija, B. (ur.). Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2012. str. 579-598

Podaci o odgovornosti

Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Mihanović, Vesna ; Duvnjak, Ivana

hrvatski

Inkluzivno osnovnoškolsko obrazovanje – primjer iz prakse

U razvijenijim zemljama svijeta praćenje razvoja ideje inkluzivnog obrazovanja povezuje se sa šezdesetim godinama prošlog stoljeća. Na takav način želi se učenike s teškoćama uspješnije osposobiti za kasniji suživot. Inkluzija podrazumijeva približavanje službi za podršku djetetu, a ne odvođenje djeteta u takve službe. Cilj rada je dobiti uvid u strukturu osnovnog obrazovanja u Republici Hrvatskoj, ocijeniti status inkluzivnog obrazovanja u Republici Hrvatskoj u kontekstu Deklaracije o ljudskim pravima. U radu se najprije govori o stanju osnovnoškolskog sustava odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj i izraženosti problema djece s teškoćama. Potom se daje pregled terminologije i načina za određivanje vrste i stupanja teškoće. Također je dan pregled zakonskih akata koji se odnose na prava djece s teškoćama i osoba s invaliditetom. Slijedi pregled primjera iz prakse i smjernice za razvijanje inkluzivne prakse.

inkluzija, osnovnoškolsko obrazovanje, stupanj i vrsta teškoće

nije evidentirano

engleski

Inclusive primary education - example from the practice

nije evidentirano

inclusion, primary education, type and degree of disability

nije evidentirano

Podaci o prilogu

579-598.

objavljeno

Podaci o knjizi

„Čovjek i govor“-Znanstveno-stručna monografija VII. međunarodnog simpozija verbotonalnog sistema

Bakota, K., Kier, B., Pavičić Dokoza, K., Vuličević, K., Titl. B. i Šindija, B.

Zagreb: Poliklinika SUVAG

2012.

978-953-95195-8-0

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Psihologija