Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Hrvatski politički plakat: Predsjednički izbori 2009. i utjecaj personalizacije na idejna rješenja (CROSBI ID 588697)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Čerepinko, Darijo ; Brozović, Maja Hrvatski politički plakat: Predsjednički izbori 2009. i utjecaj personalizacije na idejna rješenja // Zbornik radova 14. međunarodnog savjetovanja tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić / Mikota, Miroslav (ur.). Zagreb, 2010

Podaci o odgovornosti

Čerepinko, Darijo ; Brozović, Maja

hrvatski

Hrvatski politički plakat: Predsjednički izbori 2009. i utjecaj personalizacije na idejna rješenja

Personalizacija politike i izbora fenomen je koji je prisutan u političkoj komunikaciji 'zapadnih demokracija' od kraja 20. i početka 21. stoljeća, prvenstveno zbog pojave dominantnih pojedinaca poput Bila Clintona, Tonya Blaira ili Baracka Obame, koji su glasove na izborima dobivali, kako se vjeruje, više zbog vlastite karizme i političke poruke primjerene medijskom okruženju, nego zbog čvrste stranačke podrške i glasanja za stranačke programe. Prema pojedinim teoretičarima, političko djelovanje na svim razinama, od unutrašnjeg stranačkog djelovanja do političkog marketinga i motivacije birača za političku participaciju podložno je 'medijalizaciji', a novinarima, kao i njihovoj publici u fokusu su ljudi i njihovi osobni stavovi, više nego programi, politike ili ideološke vrijednosti. Autori u radu istražuju postoji li (i ako postoji, kakav je) utjecaj personalizacije politike i kandidatskog glasovanja na poruke i vizualna rješenja političkih plakata predsjedničkih kandidata na hrvatskim predsjedničkim izborima 2009. godine te jesu li prezentirana rješenja istaknula jedinstvene karakteristike kandidata, bilo u smislu poruke odnosno vizualnog rješenja ili nisu te uspoređuju rješenja s konačnim rezultatima izbora.

politički plakat ; izbori 2009 ; propaganda ; političke kampanje

nije evidentirano

engleski

Croatian Political Poster: Presidential Elections of 2009 and Influence of Personalization to Creative Solutions

nije evidentirano

political poster ; elections 2009 ; propaganda ; political campaigns

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 14. međunarodnog savjetovanja tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

Mikota, Miroslav

Zagreb:

Podaci o skupu

14. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

poster

06.10.2010-09.10.2010

Senj, Hrvatska

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti