Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mrežna mjesta u funkciji uspješnog destinacijskog marketinga (CROSBI ID 185820)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Boranić Živoder, Snježana ; Strugar Kurečić, Maja ; Krešić, Damir Mrežna mjesta u funkciji uspješnog destinacijskog marketinga // Turizam, 60 (2012), 2; 227-238

Podaci o odgovornosti

Boranić Živoder, Snježana ; Strugar Kurečić, Maja ; Krešić, Damir

hrvatski

Mrežna mjesta u funkciji uspješnog destinacijskog marketinga

Informacijske i komunikacijske tehnologije u posljednja tri desetljeća uvelike mijenjaju turističko tržište. Potrošači sve više koriste internet za informiranje i kupnju turističkih proizvoda, a ponuđači proizvoda i usluga u turizmu nastoje otkriti kako najbolje iskoristiti taj trend i odgovoriti na potrebe turista u svim fazama putovanja. Destinacijski marketing, u skladu s trendovima na turističkom tržištu, razvija svoje kriterije uspješnosti pri čemu internet postaje neizostavan alat. Općeprihvaćena pravila za izradu uspješnih mrežnih mjesta u turizmu i za njihovu evaluaciju ne postoje, a brz razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija neprekidno nudi nove mogućnosti interakcije s korisnicima. U ovom se radu na primjeru hrvatskih turističkih destinacija istražuje u kojoj se mjeri koriste mogućnosti interneta u funkciji uspješnog i inovativnog destinacijskog marketinga. Za potrebe rada proveden je grupni intervju stručnjaka iz područja turizma, marketinga i grafičkog dizajna. Na slučajno izabranom uzorku mrežnih mjesta turističkih destinacija u Hrvatskoj promatrano je koliko se uspješno koristi internet u prenošenju brenda i pozicioniranju destinacije, u komuniciranju prema ciljnim tržišnim segmentima i prezentiranju turističkih proizvoda. Svaki od navedenih aspekata marketinga promatran je kroz element sadržaja, dizajna i implementacije web 2.0 funkcionalnosti.

internet; destinacijski marketing; web dizajn

nije evidentirano

engleski

DMO web site as a tool for successful destination marketing

nije evidentirano

internet; destination marketing; web design

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60 (2)

2012.

227-238

objavljeno

0494-2639

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice