Mrežna mjesta u funkciji uspješnog destinacijskog marketinga (CROSBI ID 185820)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Boranić Živoder, Snježana ; Strugar Kurečić, Maja ; Krešić, Damir
hrvatski
Mrežna mjesta u funkciji uspješnog destinacijskog marketinga
Informacijske i komunikacijske tehnologije u posljednja tri desetljeća uvelike mijenjaju turističko tržište. Potrošači sve više koriste internet za informiranje i kupnju turističkih proizvoda, a ponuđači proizvoda i usluga u turizmu nastoje otkriti kako najbolje iskoristiti taj trend i odgovoriti na potrebe turista u svim fazama putovanja. Destinacijski marketing, u skladu s trendovima na turističkom tržištu, razvija svoje kriterije uspješnosti pri čemu internet postaje neizostavan alat. Općeprihvaćena pravila za izradu uspješnih mrežnih mjesta u turizmu i za njihovu evaluaciju ne postoje, a brz razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija neprekidno nudi nove mogućnosti interakcije s korisnicima. U ovom se radu na primjeru hrvatskih turističkih destinacija istražuje u kojoj se mjeri koriste mogućnosti interneta u funkciji uspješnog i inovativnog destinacijskog marketinga. Za potrebe rada proveden je grupni intervju stručnjaka iz područja turizma, marketinga i grafičkog dizajna. Na slučajno izabranom uzorku mrežnih mjesta turističkih destinacija u Hrvatskoj promatrano je koliko se uspješno koristi internet u prenošenju brenda i pozicioniranju destinacije, u komuniciranju prema ciljnim tržišnim segmentima i prezentiranju turističkih proizvoda. Svaki od navedenih aspekata marketinga promatran je kroz element sadržaja, dizajna i implementacije web 2.0 funkcionalnosti.
internet; destinacijski marketing; web dizajn
nije evidentirano
engleski
DMO web site as a tool for successful destination marketing
nije evidentirano
internet; destination marketing; web design
nije evidentirano