Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uspješnost studenata učiteljskog studija u prirodoslovnim kolegijima prije i nakon primjene načela Bolonjske deklaracije (CROSBI ID 588851)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Bogut , Irella ; Popović , Željko ; Užarević , Zvonimir Uspješnost studenata učiteljskog studija u prirodoslovnim kolegijima prije i nakon primjene načela Bolonjske deklaracije // Didaktički izazovi/Didactic Challenges: Knjiga sažetaka / Peko, Anđelka (ur.). Slavonski Brod: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2012. str. 36-36

Podaci o odgovornosti

Bogut , Irella ; Popović , Željko ; Užarević , Zvonimir

hrvatski

Uspješnost studenata učiteljskog studija u prirodoslovnim kolegijima prije i nakon primjene načela Bolonjske deklaracije

Cilj istraživanja bio je ispitati jesu li studenti Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog učiteljskog studija, koji su slušali i položili prirodoslovne kolegije nakon primjene načela Bolonjske deklaracije bili uspješniji od studenata koji su prirodoslovne kolegije slušali i položili prije uvođenja bolonjskih programa. Neeksperimentalnim istraživanjem je obuhvaćeno ukupno 4 generacije studenata. Podaci su prikupljeni iz dokumentacije Učiteljskoga fakulteta u Osijeku. Utvrđena je frekvencija pojavljivanja ocjena iz pojedinih prirodoslovnih kolegija te opće ocjene svih kolegija, razlike između skupina te normalitet distribucije rezultata neparametrijskom statistikom. Istraživanjem je utvrđena razlika u uspješnosti studenata iz prirodoslovnih kolegija, pojedinačno i ukupno, prije i poslije primjene načela Bolonjske deklaracije (bolonjskih programa). Dobiveni rezultati ukazuju na važnost daljnjeg praćenja implementacije načela Bolonjske deklaracije u visokoškolski sustav u Republici Hrvatskoj.

prirodoslovni kolegiji ; načela Bolonjske deklaracije ; uspješnost studenata

nije evidentirano

engleski

The success of students in natural science courses of study before and after application of the principles of the Bologna Declaration

nije evidentirano

natural science courses ; principles of the Bologna Declaration ; success of students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

36-36.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Didaktički izazovi/Didactic Challenges: Knjiga sažetaka

Peko, Anđelka

Slavonski Brod: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-6965-29-8

Podaci o skupu

Didaktički izazovi/Didactic Challenges, Međunarodna znanstvena konferencija/International Scientific Conference

predavanje

24.05.2012-25.05.2012

Slavonski Brod, Hrvatska

Povezanost rada

Biologija, Pedagogija