Uspješnost studenata učiteljskog studija u prirodoslovnim kolegijima prije i nakon primjene načela Bolonjske deklaracije (CROSBI ID 588851)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bogut , Irella ; Popović , Željko ; Užarević , Zvonimir
hrvatski
Uspješnost studenata učiteljskog studija u prirodoslovnim kolegijima prije i nakon primjene načela Bolonjske deklaracije
Cilj istraživanja bio je ispitati jesu li studenti Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog učiteljskog studija, koji su slušali i položili prirodoslovne kolegije nakon primjene načela Bolonjske deklaracije bili uspješniji od studenata koji su prirodoslovne kolegije slušali i položili prije uvođenja bolonjskih programa. Neeksperimentalnim istraživanjem je obuhvaćeno ukupno 4 generacije studenata. Podaci su prikupljeni iz dokumentacije Učiteljskoga fakulteta u Osijeku. Utvrđena je frekvencija pojavljivanja ocjena iz pojedinih prirodoslovnih kolegija te opće ocjene svih kolegija, razlike između skupina te normalitet distribucije rezultata neparametrijskom statistikom. Istraživanjem je utvrđena razlika u uspješnosti studenata iz prirodoslovnih kolegija, pojedinačno i ukupno, prije i poslije primjene načela Bolonjske deklaracije (bolonjskih programa). Dobiveni rezultati ukazuju na važnost daljnjeg praćenja implementacije načela Bolonjske deklaracije u visokoškolski sustav u Republici Hrvatskoj.
prirodoslovni kolegiji ; načela Bolonjske deklaracije ; uspješnost studenata
nije evidentirano
engleski
The success of students in natural science courses of study before and after application of the principles of the Bologna Declaration
nije evidentirano
natural science courses ; principles of the Bologna Declaration ; success of students
nije evidentirano
Podaci o prilogu
36-36.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Didaktički izazovi/Didactic Challenges: Knjiga sažetaka
Peko, Anđelka
Slavonski Brod: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-6965-29-8
Podaci o skupu
Didaktički izazovi/Didactic Challenges, Međunarodna znanstvena konferencija/International Scientific Conference
predavanje
24.05.2012-25.05.2012
Slavonski Brod, Hrvatska