Istraživanje zadovoljstva uslugom korisnika plesne škole (CROSBI ID 373587)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kovčalija, Marijana
Peračković, Krešimir
hrvatski
Istraživanje zadovoljstva uslugom korisnika plesne škole
Cilj ovog rada jest istražiti zadovoljstvo korisnika plesnih tečajeva kao vrste usluge u komercijalnoj ponudi plesne škole Hathor. Rad je podijeljen na dva dijela. Prvi dio sadrži teorijsko konceptualni okvir u kojem će se objediniti najoosnovniji pojmovi vezani za uslugu, uslužno poduzeće i zadovoljstvo korisnika. Drugi dio prikazuje rezultate istraživanja iskustva polaznika raznih tečajeva i usluga plesne škole. Rad će zahvaćati autore koji su vezani za sociološka istraživanja na području uslužnih djelatnost kao i o novoj podjeli rada te iz područja ekonomije i marketinga.
istraživanje tržišta; kvaliteta usluge; plesna škola
nije evidentirano
engleski
Exploring the Quality of services of the Dance School
nije evidentirano
market research; quality of service; dance School
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33
28.08.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hrvatski studiji
Zagreb