Tunačenje neverbalnih znakova kod učitelja i učenika u razrednoj nastavi (CROSBI ID 373637)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lauš, Ana
Vodopija, Irena
Bakota, Lidija
hrvatski
Tunačenje neverbalnih znakova kod učitelja i učenika u razrednoj nastavi
Neverbalna komunikacija pojam je još iz vremena Aristotela, iako značajnija istraživanja neverbalne komunikacije počinju tek 70-ih godina 20. stoljeća. Mnogi ljudi smatraju da neverbalna komunikacija nema prednost pred verbalnom komunikacijom, ali istraživanja koja su provedena daju suprotne rezultate. Diplomskim se radom želi ukazati na značajni utjecaj neverbalnih znakova u nastavnom procesu, primjerice na usvajanje gradiva i učenička postignuća. Kvalitativnim se istraživanjem pokazalo da neverbalne komunikacijske vještine učitelja utječu na učenikovo usvajanje nastavnoga gradiva, a prema tome i na školski uspjeh učenika. Stoga, učitelji moraju posvetiti znatno više pozornosti neverbalnim signalima koje šalju učenicima u učionici za vrijeme obrade nastavnoga gradiva.
neverbalna komunikacija; učitelj; učenik; razredna nastava; usvajanje gradiva
nije evidentirano
engleski
/
nije evidentirano
/
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
13.06.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek