Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tunačenje neverbalnih znakova kod učitelja i učenika u razrednoj nastavi (CROSBI ID 373637)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lauš, Ana Tunačenje neverbalnih znakova kod učitelja i učenika u razrednoj nastavi / Vodopija, Irena (mentor); Bakota, Lidija (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2012

Podaci o odgovornosti

Lauš, Ana

Vodopija, Irena

Bakota, Lidija

hrvatski

Tunačenje neverbalnih znakova kod učitelja i učenika u razrednoj nastavi

Neverbalna komunikacija pojam je još iz vremena Aristotela, iako značajnija istraživanja neverbalne komunikacije počinju tek 70-ih godina 20. stoljeća. Mnogi ljudi smatraju da neverbalna komunikacija nema prednost pred verbalnom komunikacijom, ali istraživanja koja su provedena daju suprotne rezultate. Diplomskim se radom želi ukazati na značajni utjecaj neverbalnih znakova u nastavnom procesu, primjerice na usvajanje gradiva i učenička postignuća. Kvalitativnim se istraživanjem pokazalo da neverbalne komunikacijske vještine učitelja utječu na učenikovo usvajanje nastavnoga gradiva, a prema tome i na školski uspjeh učenika. Stoga, učitelji moraju posvetiti znatno više pozornosti neverbalnim signalima koje šalju učenicima u učionici za vrijeme obrade nastavnoga gradiva.

neverbalna komunikacija; učitelj; učenik; razredna nastava; usvajanje gradiva

nije evidentirano

engleski

/

nije evidentirano

/

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

13.06.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Filologija