Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Noviji pristupi poučavanju stranih jezika (CROSBI ID 186097)

Prilog u časopisu | stručni rad

Vilke-Pinter, Dubravka Noviji pristupi poučavanju stranih jezika // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 32 (2002), 3-4; 183-186

Podaci o odgovornosti

Vilke-Pinter, Dubravka

hrvatski

Noviji pristupi poučavanju stranih jezika

U ovom radu nastojalo se prikazati na koji način suvremena istraživanja izvan same lingvistike, osobito ona u prodručju kognitivne i razvojne psihologije, dopunjujući naša shvaćanja o procesima učenja i razumijevanja fizičke i psihološke stvarnosti općenito, povećavaju razumijevanje procesa na kojima se temelji učenje stranih jezika, a time poboljšavaju nastavu. Navode se neke suvremene teorije učenja, poput Gardnerove teorije višestrukih inteligencija, teorije neuroligvističkog programiranja (NLP) te Asherova teorija cjelovitog fizičkog odgovora (TPR), koje primjenu nalaze i u suvremenim udžbenicima stranih jezika.

poučavanje stranih jezika; Gardnerova teorija učenja; teorija neurolingvističkog programiranja (NLP); Asherova teorija cjelovitog fizičkog odgovora (TPR)

nije evidentirano

engleski

New approaches to foreign language teaching

nije evidentirano

teaching foreign languages; Gardner 's theory of multiple intelligences; Theory of neurolinguistic programming (NLP); Asher' s theory of total physical response (TPR)

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32 (3-4)

2002.

183-186

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

Filologija