Noviji pristupi poučavanju stranih jezika (CROSBI ID 186097)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Vilke-Pinter, Dubravka
hrvatski
Noviji pristupi poučavanju stranih jezika
U ovom radu nastojalo se prikazati na koji način suvremena istraživanja izvan same lingvistike, osobito ona u prodručju kognitivne i razvojne psihologije, dopunjujući naša shvaćanja o procesima učenja i razumijevanja fizičke i psihološke stvarnosti općenito, povećavaju razumijevanje procesa na kojima se temelji učenje stranih jezika, a time poboljšavaju nastavu. Navode se neke suvremene teorije učenja, poput Gardnerove teorije višestrukih inteligencija, teorije neuroligvističkog programiranja (NLP) te Asherova teorija cjelovitog fizičkog odgovora (TPR), koje primjenu nalaze i u suvremenim udžbenicima stranih jezika.
poučavanje stranih jezika; Gardnerova teorija učenja; teorija neurolingvističkog programiranja (NLP); Asherova teorija cjelovitog fizičkog odgovora (TPR)
nije evidentirano
engleski
New approaches to foreign language teaching
nije evidentirano
teaching foreign languages; Gardner 's theory of multiple intelligences; Theory of neurolinguistic programming (NLP); Asher' s theory of total physical response (TPR)
nije evidentirano