Emocionalna poduzeća - poduzeća budućnosti (CROSBI ID 186169)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Rupčić, Nataša
hrvatski
Emocionalna poduzeća - poduzeća budućnosti
Emocionalna vrijednost je ekonomska vrijednost, odnosno novčano izražena vrijednost osjećaja kada kupac ima pozitivni doživljaj nekoga proizvoda ili usluge. Emocije, jednako kao i kvaliteta ili bilo koja druga dimenzija organizacijske vrijednosti mogu uzrokovati veliki uspjeh, ali i propast poduzeća. Današnju ekonomiju tako mnogi nazivaju ekonomijom doživljaja, gdje kupci očekuju da svaka razina njihova odnosa razmjene ima pozitivan, emocionalan i dojmljiv učinak. Tako davatelji usluga više nemaju za cilj provesti neku funkciju za kupce, već stvoriti posebno osobno i emotivno iskustvo i to za svakog kupca.
Emocionalna poduzeća; emocionalna vrijednost; emocionalni kapital
nije evidentirano
engleski
Emotional companies - companies of the future
nije evidentirano
Emotional companies; emotional value; emotional capital
nije evidentirano