Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Emocionalna poduzeća - poduzeća budućnosti (CROSBI ID 186169)

Prilog u časopisu | stručni rad

Rupčić, Nataša Emocionalna poduzeća - poduzeća budućnosti // Poslovni savjetnik (Zagreb. 2004), 8 (2012), 4; 70-71

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Nataša

hrvatski

Emocionalna poduzeća - poduzeća budućnosti

Emocionalna vrijednost je ekonomska vrijednost, odnosno novčano izražena vrijednost osjećaja kada kupac ima pozitivni doživljaj nekoga proizvoda ili usluge. Emocije, jednako kao i kvaliteta ili bilo koja druga dimenzija organizacijske vrijednosti mogu uzrokovati veliki uspjeh, ali i propast poduzeća. Današnju ekonomiju tako mnogi nazivaju ekonomijom doživljaja, gdje kupci očekuju da svaka razina njihova odnosa razmjene ima pozitivan, emocionalan i dojmljiv učinak. Tako davatelji usluga više nemaju za cilj provesti neku funkciju za kupce, već stvoriti posebno osobno i emotivno iskustvo i to za svakog kupca.

Emocionalna poduzeća; emocionalna vrijednost; emocionalni kapital

nije evidentirano

engleski

Emotional companies - companies of the future

nije evidentirano

Emotional companies; emotional value; emotional capital

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (4)

2012.

70-71

objavljeno

1845-092X

Povezanost rada

Ekonomija