Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zeleni marketing i percepcija zelenih proizvoda (CROSBI ID 373791)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vrtačić, Sanja Zeleni marketing i percepcija zelenih proizvoda / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012

Podaci o odgovornosti

Vrtačić, Sanja

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Zeleni marketing i percepcija zelenih proizvoda

Svrha rada je analizirati najvažnije značajke zelenog marketinga i njegovih elemenata, fokusirajući se na zelene potrošače i ekološki prihvatljive proizvode i njihovu međuovisnost.

Zeleni marketing; Percepcija; Zeleni proizvodi

nije evidentirano

engleski

Green marketing and the perception of green products

nije evidentirano

Green marketing; Perception; Green products

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61

23.07.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija