Istraživanje mogućnosti plasiranja Starbucksovih proizvoda na hrvatsko tržište (CROSBI ID 373796)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Palmić, Loreta
Grbac, Bruno
Vujičić, Maja
hrvatski
Istraživanje mogućnosti plasiranja Starbucksovih proizvoda na hrvatsko tržište
Rad obrađuje temu procesa istraživanja tržišta za mogućnost uvođenja branda Starbucks na hrvatsko tržište. Cilj ovog rada je utvrditi ključne karakteristike za uvođenje novog proizvoda na tržište (u ovom slučaju već postojećeg). Svrha rada je istraživanje tržišta u Hrvatskoj o navikama ispijanja kave, a analizirati će se i marketinške koncepcije koje su pridonijele uspjehu Starbucks kompanije.
Istraživanja; Plasiranje; Starbucks; Proizvodi; Tržište
nije evidentirano
engleski
Explore the possibility of placement Starbucks products on the Croatian market
nije evidentirano
Explore; Placement; Starbucks; Products; Market
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30
04.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka