Voda - uvjet života (CROSBI ID 373994)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Matošević, Ivana
Bogut, Irella
Užarević, Zvonimir
hrvatski
Voda - uvjet života
Ugroženost životne okoline dovodi do potrebe razvoja ekološke svijesti još u ranoj životnoj dobi. Izbor projektnoga pristupa omogućuje aktivan i djelotvoran odnos djeteta prema prirodi i okolišu, osposobljava ga za samoobrazovanje, uvažava njegovu znatiželju i interese. Tako djeca stječu znanja osobnom aktivnošću, spoznavanjem problema i planiranjem njegova rješenja. Djeca koriste svaku priliku za igru vodom, bilo u kući ili na otvorenom. Iz spontane igre djeca saznaju vrlo malo, npr. da voda dolazi iz slavine ili iz oblaka, s njom se može igrati, kupati, piti je…provodeći male istraživačke aktivnosti, djeca saznaju nešto više o vodi kao o važnoj osnovi za život svih živih bića na Zemlji. Na taj su način djeca otkrivala osnovna svojstva vode, što je sve voda, kako voda kruži u prirodi, što se događa kada voda grije do vrenja, čudesan svijet u kapljici vode, vodu kao sastavni dio svih živih organizama, važnost vode za život ljudi, životinja i biljaka. Cilj ekološkog odgoja u predškolskoj ustanovi nije usvajanje niza činjenica, već razumijevanje prirodnih procesa i njihove međusobne ovisnosti, što bi trebalo dovesti do izgradnje pozitivnih stavova i odnosa prema okolišu.
ekološka svijest; projektni pristup; voda; ekološki odgoj
nije evidentirano
engleski
*
nije evidentirano
*
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
20.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek