Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj imidža na izbor turističke destinacije (CROSBI ID 374178)

Ocjenski rad | diplomski rad

Duždagić, Dalija Utjecaj imidža na izbor turističke destinacije / First, Ivana (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012

Podaci o odgovornosti

Duždagić, Dalija

First, Ivana

hrvatski

Utjecaj imidža na izbor turističke destinacije

Svrha rada je utvrditi opće značajke turističke destinacije, sa posebnim osvrtom na njezin imidž kao dio marketinga turističke destinacije, te istražiti kako imidž utječe na izbor turističke destinacije.

Utjecaj; Imidž; Turističke destinacije

nije evidentirano

engleski

Impact on the image of choice tourist destination

nije evidentirano

Impact; Image; Tourist destination

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

26.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija