izvor podataka: crosbi
!
Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa (CROSBI ID 374187)
Ocjenski rad | diplomski rad
Kubura, Emina
Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa / First, Ivana (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012
Podaci o odgovornosti
Kubura, Emina
First, Ivana
Vujičić, Maja
hrvatski
Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa
Svrha istraživanja ovog rada je definirati temeljne značajke upravljanja mirisom kao sastavnog dijela ambijenta u kojem se proizvod nalazi te utjecaj koji ima njegova prisutnost na percepciju kupca.
Upravljanje; Marketing; Percepcija proizvoda; Utjecaj
nije evidentirano
engleski
Managing scent in marketing and product perceptions influenced odor
nije evidentirano
Managing; Marketing; Product perceptions; Influence
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
26.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove