Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa (CROSBI ID 374187)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kubura, Emina Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa / First, Ivana (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012

Podaci o odgovornosti

Kubura, Emina

First, Ivana

Vujičić, Maja

hrvatski

Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa

Svrha istraživanja ovog rada je definirati temeljne značajke upravljanja mirisom kao sastavnog dijela ambijenta u kojem se proizvod nalazi te utjecaj koji ima njegova prisutnost na percepciju kupca.

Upravljanje; Marketing; Percepcija proizvoda; Utjecaj

nije evidentirano

engleski

Managing scent in marketing and product perceptions influenced odor

nije evidentirano

Managing; Marketing; Product perceptions; Influence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

26.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija