Politički marketing i njegova primjena u izbornim kampanjama u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 374190)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Turkalj, Ivana
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Politički marketing i njegova primjena u izbornim kampanjama u Republici Hrvatskoj
Svrha rada je istražiti korištenje marketinških aktivnosti u političkim kampanjama u Republici Hrvatskoj kao način poboljšanja prodaje ideja, stavova i vrijednosti političkih stranaka ili kandidata, a ciljevi rada su utvrditi sredstva masovne komunikacije u Republici Hrvatskoj putem kojih se političke poruke prenose javnosti, odnosno biračima te prikazati vrste izbornih kampanja.
Politički marketing; Izborna kampanja; Republika Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Political marketing and its application in election campaigns in Croatia
nije evidentirano
Political marketing; Election campaigns; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64
26.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka