Alati za korisničku personalizaciju proizvoda kao sredstvo razvoja poslovanja (CROSBI ID 374193)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vuković, Ranko
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Alati za korisničku personalizaciju proizvoda kao sredstvo razvoja poslovanja
Svrha rada je omogućiti primjenu prikupljenih saznanja na konkretnom primjeru s hrvatskog tržišta. Kao konkretan primjer za potrebe ovog rada biti će korišten hrvatski proizvođač obuće Borovo sa svojim proizvodom, tenisicama Startas koje su izabrane kao najprimjereniji proizvod za adaptaciju iz cjelokupnog asortimana ovog proizvođača.
Alati; Personalizacija proizvoda; Razvoj poslovanja
nije evidentirano
engleski
Tools for customer personalization of product as a means of developing business
nije evidentirano
Tools; Personalization of product; Business developing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
26.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka