Utjecaj društvenih medija na poslovanje (CROSBI ID 374204)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vukasović, Marija
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Utjecaj društvenih medija na poslovanje
Svrha istraživanja je dokazati, odnosno opovrgnuti hipoteze koje se nalaze u poglavlju empirijskoh istraživanja rada, na temelju prikupljanja informacija od poslovnih subjekata. Istraživanjem se želi otkriti da li poslovni subjekti na području Republike Hrvatske posluju, odnosno idu u korak s razvojem tehnologije i interneta, koji se odnosi na sveprisutnost i popularizaciju društvenih medija, te kako, i u kojoj mjeri iste koriste u svom poslovanju.
Društvene mreže; Poslovanje
nije evidentirano
engleski
The impact of social media on business
nije evidentirano
Social media; Business
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
26.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka