izvor podataka: crosbi
!
Utjecaj sportskog marketinga na ponašanje sportskih potrošača (CROSBI ID 374206)
Ocjenski rad | diplomski rad
Jakovljević, Dejan
Utjecaj sportskog marketinga na ponašanje sportskih potrošača / First, Ivana (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012
Podaci o odgovornosti
Jakovljević, Dejan
First, Ivana
hrvatski
Utjecaj sportskog marketinga na ponašanje sportskih potrošača
Svrha ovog rada je istražiti što pojedine vrste sportskih potrošača privlači na sportske priredbe, te kako na njih utječu određene aktivnosti omiljenog kluba. U ovom radu se pod sportskim potrošačima smatraju navijači, odnosno osobe koje posjećuju sportske priredbe (gledatelji, publika).
Sportski marketing; Ponašanje sportskih potrošača
nije evidentirano
engleski
The impact of sports marketing on the sports consumer behavior
nije evidentirano
Sports marketing; Sports consumer behavior
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
12.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove