Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prirodoznanstvena pismenost učitelja – temelj kvelitetnog prirodoslovnog obrazovanja (CROSBI ID 589964)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Vijtiuk, Nada ; Letina, Alena Prirodoznanstvena pismenost učitelja – temelj kvelitetnog prirodoslovnog obrazovanja // Education in the Modern European Environment, Book of Abstracts / Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012

Podaci o odgovornosti

Vijtiuk, Nada ; Letina, Alena

hrvatski

Prirodoznanstvena pismenost učitelja – temelj kvelitetnog prirodoslovnog obrazovanja

U ovom radu razmatra se pojam prirodoznanstvene pismenosti i njena važnost u prirodoslovnom obrazovanju. U tu svrhu predstavljeni su rezultati istraživanja kojemu je osnovni cilj bio utvrditi razinu prirodoznanstvene pismenosti studenata prve godine učiteljskog studija. Pojam prirodoznanstvene pismenosti u ovom istraživanju uključivao je nekoliko važnih aspekata: razumijevanje znanstvenih pojmova, interes za znanost i znanstvena istraživanja, informiranost o određenim znanstvenim područjima te stavove prema znanosti i njenoj ulozi u unaprijeđenju ljudskog društva. Istraživanje je provedeno anketiranjem studenta učiteljskog studija (N=51) na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu. Rezultati istraživanja pokazuju da je interes studenata za znanost i znanstvena istraživanja zadovoljavajuća, ali je njihovo zanimanje za znanost potrebno i dalje razvijati. Stavovi prema znanosti i njenoj ulozi u unaprijeđenju ljudskog društva su umjereno pozitivni, a njihova informiranost o određenim znanstvenim područjima je djelomična i kao takva ne odgovara razini prirodoznanstvene pismenosti koju bi budući učitelji trebali imati. Studenti također pokazuju konceptualno nerazumijevanje pojedinih znanstvenih pojmova. Budući da se odgovarajuća razina prirodoznanstvene pismenosti učitelja smatra važnom pretpostavkom razvoja prirodoznanstvene pismenosti učenika, na temelju rezultata ovog istraživanja dane su preporuke za njen razvoj u okviru programa formalnog obrazovanja učitelja.

prirodoznanstvena pismenost; znanost; znanstvena istraživanja; obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Teachers´ scientific literacy - an important basis of science education quality

nije evidentirano

scientific literacy; science; scientific research; education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Education in the Modern European Environment, Book of Abstracts

Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-55-7

Podaci o skupu

EMEE 2012 - Education in the Modern European Environment

predavanje

17.09.2012-18.09.2012

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija