Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrazovni koncepti i didaktika višejezičnosti (CROSBI ID 90699)

Prilog u časopisu | stručni rad

Häusler, Maja Obrazovni koncepti i didaktika višejezičnosti // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 29 (2000), 1-2; 43-56-x

Podaci o odgovornosti

Häusler, Maja

hrvatski

Obrazovni koncepti i didaktika višejezičnosti

Nastava stranih jezika danas se održava u sve kompleksnijem višejezičnomi višekulturalnom kontekstu. Od nje se očekuje da zadovolji potrebe internacionalnog sporazumijevanja, ali i da pridonese očuvanju raznolikosti. Novi koncepti višejezičnog obrazovanja ne bi se smjeli odnositi samo na svjetske jezike.

višejezičnost; jezična politika; nastava stranih jezika

nije evidentirano

engleski

Multilingual education policy and teaching foreign language

nije evidentirano

multilingualism; language policy; foreign language teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

29 (1-2)

2000.

43-56-x

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

Filologija