Teorijske i praktične dimenzije obrazovanja učitelja o dijalektičkom odnosu kulture i održivosti (CROSBI ID 46686)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Tatković, Nevenka ; Močinić, Snježana
hrvatski
Teorijske i praktične dimenzije obrazovanja učitelja o dijalektičkom odnosu kulture i održivosti
"Panta Rei" - poznata Heraklitova izreka najbolje dočarava svijet u kojem živimo: svijet u kojem se sve neprestano mijenja i postavlja velike izazove pred ljude i društvo. Dobrobit građana ovisi o tome koliko su spremni prilagoditi se promjenama. Polazeći od teze da je obrazovanje ključ kompetitivnosti Europe i kotač zamašnjak razvoja društva u cjelini, ostvarivanje ljudskih potencijala i obrazovanja temeljeno na etici održivosti postaju dominantne paradigme nacionalnog i svjetskog obrazovanja. Na putu ostvarivanja globalnih obrazovnih ciljeva, institucije visokog obrazovanja preuzimaju svoj dio odgovornosti za promjene usmjerene na "održiv i uključiv rast". Autorice stoga, u fokus interesa ovog rada postavljaju važno pitanje teorijsko–praktičnih dimenzija obrazovanja studenata, budućih učitelja, za razumijevanje koncepta održivosti i dijalektičkog odnosa kulture i prirode prezentirajući rezultate empirijskog istraživanja ostvarenog na međunarodnom projektu "SKVIZ".
odgoj i obrazovanje za održivi razvoj, učitelji, kultura, priroda, ekološka pismenost
nije evidentirano
engleski
Theoretical and practical dimension of teachers education about dialectical relationship between culture and sustainability
nije evidentirano
teacher, sustainability, culture, theoretical and practical dimension, relationship
nije evidentirano
Podaci o prilogu
409-418.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pedagogija i kultura
Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
2012.
978-953-99167-4-7