Primjena sustava e-učenja u nastavnom okruženju (CROSBI ID 590034)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomaš, Suzana ; Marinković, Renata
hrvatski
Primjena sustava e-učenja u nastavnom okruženju
U ovom radu bavili smo se istraživanjem o primjeni nastavnih sadržaja u sustavima e- učenja. Oblikovanje sadržaja primjenjivih u nastavnom procesu i integralnom sustavu e- učenja uključuje sve razine obrazovanja, njene strategije, politike i praktiţnu provedbu. To se posebno odnosi na procese cjeloživotnog učenja kao i na učenje na daljinu. S obzirom da oblikovanje nastavnih sadržaja u sustavima e- učenja ima temeljnu ulogu u kreiranju nastavnog procesa potrebno je ozbiljno primjenjivati teorije koje su već na međunarodnoj razini zacrtale razvoj obrazovnih kretanja. Uvažavajući teorijsku podlogu ove problematike obrađeni su empirijski pokazatelji ankete provedene u Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži (CARNet). Polaznici tečajeva izjašnjavali su se o oblikovanju nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja. Rezultati pokazuju da je pitanje oblikovanja nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja sve prisutnije i prema mišljenju ispitanika bitno doprinose razvoju i kvaliteti nastavnog procesa.
e-učenje ; nastavno okruženje ; sustav e-učenja
nije evidentirano
engleski
Application of E-learning System in Learning Environment
nije evidentirano
e-learning ; learning environment ; system of e-learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
302-310.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija i kultura, Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum
Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
978-953-99167-6-1
Podaci o skupu
Pedagogija i kultura
predavanje
03.05.2013-04.05.2013
Opatija, Hrvatska