Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ocjenjivanje pomoću sustava e-učenja (CROSBI ID 374298)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kovačić, Željka Ocjenjivanje pomoću sustava e-učenja / Tomaš, Suzana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Kovačić, Željka

Tomaš, Suzana

hrvatski

Ocjenjivanje pomoću sustava e-učenja

U ovom radu bavili smo se metodom ocjenjivanja učenika osnovnoga obrazovanja u sustavu e-učenja. Ocjenjivanje znanja učenika osnovnoga obrazovanja predstavlja organski dio cjelokupnog nastavnog procesa. Uvođenjem e-učenja u obrazovanje s primjerenom programskom podrškom u pojedinim fazama nastavnog procesa potiče se aktivnost učenika. Učenje i provjera znanja učenika u sustavu e-učenja mora se usmjeriti na cjelovitost, individualizaciju, otkrivanje i djelovanje te će se time riješiti niz problema i omogućiti efikasnije ostvarivanje ciljeva obrazovne djelatnosti nastavnog procesa. Osim toga, u radu smo usporedili cjenjivanje u sustavu Moodle i ocjenjivanje koje se realizira u tradicionalnoj nastavi te pokazali njihove prednosti i nedostatke. Sustav Moodle primjenili smo u osnovnoj školi „Antuna Mihanovića Petropoljskog“ u Drnišu s učenicima prvog razreda. Učenici su u sustavu Moodle učili nastavne sadržaje iz Prirode i društva, a nakon procesa učenja pristupili su rješavanju testa (Quiza). Bodove koje su učenici dobili u tom testu (Quizu) usporedili smo s rezultatima koje su učenici dobili nakon rješavanja jednakog testa u papirnatom obliku. Održan nastavni sat u sustavu Moodle ukazao je na mogućnost primjene sustava e-učenja s učenicima prvog razreda osnovne škole. Ovakvi sustavi nude pomoć i učitelju u pripremi nastavnih sadržaja, a s tim u vezi i u oblikovanju kontrolnih radova, testova, kvizova jer ako se jednom oblikuju mogu se višekratno ponoviti uz minimalna ulaganja za promjene. Takva mogućnost oblikovanja ispitivanja znanja učenika otvara učitelju prostor za kreativni rad i osobno usavršavanje.

informacijsko komunikacijska tehnologija; obrazovni sustav; sustav e-učenja; testiranje znanja učenika; vrednovanje znanja učenika.

nije evidentirano

engleski

Assessment using the e-learning systems

nije evidentirano

information and communication technology; educational system; e-learning system; testing of student knowledge; evaluation of student knowledge

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

20.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija