Multimedijske komunikacije u Web 2.0 okruženju (CROSBI ID 374383)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bašić, Željko
Mrvac, Nikola
Matijević, Mile
hrvatski
Multimedijske komunikacije u Web 2.0 okruženju
Internet je danas najveći i najrasprostranjeniji medij koji omogućava dvosmjernu komunikaciju korisnika na različitim uređajima i lokacijama. Internet možemo smatrati medijem koji svojim korisnicima omogućava najveći broj kanala, aplikacija i načina komunikacije. Iako je Internet najnoviji medij komunikacije koji je nastao krajem 20. stoljeća, danas je postao financijski najpovoljniji i daleko najisplativiji. Njegova isplativost je upravo u tome što se cijena i trošak komunikacije na izrazito velikim udaljenostima ne razlikuje od cijene komuniciranja na manjim udaljenostima. Upravo je ta fleksibilnost i financijska isplativost glavni razlog zašto se takav način komunikacije koristi sve više i više među svim dobnim skupinama korisnika Interneta. Kako bi se ostvarila što veća učinkovitost komunikacije, sadržaj na Internetu uz tekst, sve više je okrenut prema upotrebi i drugih multimedijskih elemenata kao što su slika, zvuk, video i animacija. Multimedijsku komunikaciju na Internetu znatno olakšavaju Web 2.0 aplikacije koje pružaju brzo i jednostavno razmjenjivanje postojećeg sadržaja, kao i stvaranje novog. Težište ovog diplomskog rada usmjereno je kako bi se u čim većoj mjeri istražile prednosti, kao i nedostaci različitih oblika multimedijskih komunikacija u Web 2.0 okruženju.
Internet; multimedija; Web 2.0; komunikacija
nije evidentirano
engleski
Multimedia communications in a Web 2.0 environment
nije evidentirano
Internet; multimedia; Web 2.0; communication
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
24.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb