Kombinirana metodologija u istraživanju učeničkih percepcija muzeja (CROSBI ID 46699)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kisovar-Ivanda, Tamara ; Batarelo Kokić, Ivana
hrvatski
Kombinirana metodologija u istraživanju učeničkih percepcija muzeja
U radu je prikazano korištenje kombinirane metodologije u istraţivanju uĉeniĉkih percepcija muzeja. Kombinirana se metodologija uĉestalo koristi u recentnijim pedagogijskim istraţivanjima. Uz prikaz glavnih odrednica kombinirane metodologije, prikazan je i pregled relevantnih istraţivanja iz podruĉja odgoja i obrazovanja te muzejske pedagogije, temeljenih na kombiniranoj metodologiji. Rad, nadalje, donosi prikaz provedbe istraţivanja dimenzija uĉeniĉke percepcije muzeja kao i prikaz rezultata dobivenih analizom prikupljenih kvantitativnih i kvalitativnih podataka. Kvantitativni su podatci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crteţima uĉenika te iskazima njihovih uĉitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zakljuĉku rada naglašene su prednosti koje donosi kombinirana metodologija u istraţivanju ovog i sliĉnih fenomena.
: kombinirana metodologija, uĉeniĉka percepcija muzeja, muzejska komunikacija
nije evidentirano
engleski
Mixed Methods Research in the Study of Students' Perception of Museum
nije evidentirano
mixed methods research, students' perception of museum, museum communication
nije evidentirano
Podaci o prilogu
198-206.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti
Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita
Pitomača: Hrvatsko pedagogijsko društvo
2012.
978-953-99167-4-7