Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda (CROSBI ID 374443)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dijaković, Katarina Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda / Plenković, Mario (mentor); Mustić, Daria (neposredni voditelj). Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Dijaković, Katarina

Plenković, Mario

Mustić, Daria

hrvatski

Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda

Primjenom dobrog dizajna pomaže se tvrtkama razviti nove proizvode i usluge koje odgovaraju promjenama u ponašanju potrošača te poboljšati komunikaciju, a time i poslovni imidž. Dizajn se često promatra kao novi proizvod, no to je usko gledište i ne prikazuje dobrobiti ulaganja u njega. On se može koristiti kao poslovni alat koji efektivno poboljšava marketinške napore i ulaganja te povezuje dizajn i poslovanje koji se obično promatraju kao paralelni svjetovi. Izgradnja branda je primarno vizualni izazov jer je upravo to vrlo korišten jezik svijeta u kojem živimo. U eksperimentalnom dijelu rada je korištena tehnologija za praćenje pokreta oka (eyetracking) kako bi se utvrdila promjena pažnje na specifičnim područjima interesa raznih brandova. Istraživanjem je konkretno promatran utjecaj stupnja strukturaliziranosti logo dizajna, uspješnost branda sa vizualnom konzistentnošću i dugovječnošću te razvoj branda i njegovog logo dizajna kroz faze znaka, medija i sredstva. Rezultati jasno pokazuju promjene u percepciji promatranih vizualnih identiteta unutar plakata.

brend; web dizajn; logo

nije evidentirano

engleski

The role of design in perception of business image and brand

nije evidentirano

brand; web design; logo

nije evidentirano

Podaci o izdanju

91

12.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti