Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda (CROSBI ID 374443)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Dijaković, Katarina
Plenković, Mario
Mustić, Daria
hrvatski
Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda
Primjenom dobrog dizajna pomaže se tvrtkama razviti nove proizvode i usluge koje odgovaraju promjenama u ponašanju potrošača te poboljšati komunikaciju, a time i poslovni imidž. Dizajn se često promatra kao novi proizvod, no to je usko gledište i ne prikazuje dobrobiti ulaganja u njega. On se može koristiti kao poslovni alat koji efektivno poboljšava marketinške napore i ulaganja te povezuje dizajn i poslovanje koji se obično promatraju kao paralelni svjetovi. Izgradnja branda je primarno vizualni izazov jer je upravo to vrlo korišten jezik svijeta u kojem živimo. U eksperimentalnom dijelu rada je korištena tehnologija za praćenje pokreta oka (eyetracking) kako bi se utvrdila promjena pažnje na specifičnim područjima interesa raznih brandova. Istraživanjem je konkretno promatran utjecaj stupnja strukturaliziranosti logo dizajna, uspješnost branda sa vizualnom konzistentnošću i dugovječnošću te razvoj branda i njegovog logo dizajna kroz faze znaka, medija i sredstva. Rezultati jasno pokazuju promjene u percepciji promatranih vizualnih identiteta unutar plakata.
brend; web dizajn; logo
nije evidentirano
engleski
The role of design in perception of business image and brand
nije evidentirano
brand; web design; logo
nije evidentirano
Podaci o izdanju
91
12.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb