Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Edukacija akademskih, stručnih i administrativnih djelatnika na hrvatskim sveučilištima kao mjera izjednačavanja mogućnosti za studente s invaliditetom – rezultati evaluacije (CROSBI ID 590333)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Kiš-Glavaš, Lelia ; Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Lotar Rihtarić, Martina Edukacija akademskih, stručnih i administrativnih djelatnika na hrvatskim sveučilištima kao mjera izjednačavanja mogućnosti za studente s invaliditetom – rezultati evaluacije // Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima - Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana et al. (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 96-96

Podaci o odgovornosti

Kiš-Glavaš, Lelia ; Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Lotar Rihtarić, Martina

hrvatski

Edukacija akademskih, stručnih i administrativnih djelatnika na hrvatskim sveučilištima kao mjera izjednačavanja mogućnosti za studente s invaliditetom – rezultati evaluacije

Informiranje, educiranje i senzibiliziranje akademskih, stručnih i administrativnih djelatnika na hrvatskim sveučilištima jedna je od mjera izjednačavanja mogućnosti za studente s invaliditetom (SSI) u sustavu visokog obrazovanja RH u okviru TEMPUS EduQuality projekta. Edukacija je temeljena na priručnicima koji su također proizišli kao rezultat projekta EduQuality, a koji pokrivaju važna područja svakodnevnog akademskog života studenata. Priručnici svojim sadržajem ukazuju na prepreke koje mogu postojati u odnosu na dostupnost visokog obrazovanja studentima s invaliditetom, ali i nastoje definirati preduvjete i načine na koje bi se prepreke što jednostavnije prevladale, pazeći pritom da se ne kompromitiraju postavljeni akademski standardi. Ciljevi edukacije sveučilišnih djelatnika su: (1) povećana senzibiliziranost i informiranost o studentima s invaliditetom ; (2) povećana senzibiliziranost za potrebe i mogućnosti prilagodbe akademskih sadržaja i cjelokupnog sustava visokog obrazovanja za SSI ; (3) veća spremnost i osposobljenost za kreiranje i provedbu takvih prilagodbi. Cilj ovog rada je prikazati rezultate evaluacije edukacije sveučilišnih djelatnika kako bi se utvrdilo jesu li postignuti ciljevi edukacije te koliko je ideja izjednačavanja mogućnosti za studente s invaliditetom prenesena djelatnicima hrvatskih sveučilišta. Edukaciju su osmislile suradnice na projektu i eksperti u pojedinim područjima invaliditeta, a do sveučilišnih djelatnika prenesena je po principu edukacije edukatora. Educirani djelatnici sveučilišta educirat će djelatnike sveučilišta sa kojeg dolaze. Kako je ciljani uzorak oko 250 sudionika edukacije, koristit će se kvantitativne metode prikupljanja i obrade podataka. Za provedbu evaluacije bit će konstruiran instrument kojim će se ispitati informiranost, senzibiliziranost i osposobljenost sveučilišnih djelatnika za izjednačavanje mogućnosti za SSI prema ciljevima edukacije. Edukacija edukatora planirana je za kraj veljače 2012. godine, a edukacije na hrvatskim sveučilištima će se provesti tijekom ožujka i travnja 2012. godine. Budući da planirane aktivnosti tek slijede, o rezultatima je moguće reći kako se očekuje povećana informiranost, senzibiliziranost i osposobljenost educiranih sveučilišnih djelatnika za izjednačavanje mogućnosti za SSI u visokom obrazovanju RH.

edukacija ; djelatnici sveučilišta ; studenti s invaliditetom ; evaluacija

nije evidentirano

engleski

Training of teaching, professional and administrative staff at Croatian universities as a measure of equating opportunities for students with disabilities – evaluation results

nije evidentirano

Training program ; university staff ; students with disabilities ; evaluation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

96-96.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima - Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa

Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6418-71-8

Podaci o skupu

8. međunarodni znanstveni skup - Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima

predavanje

27.09.2012-29.09.2012

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti