Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o učenju i poučavanju pomoću novih medija (CROSBI ID 590380)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Topolovčan, Tomislav ; Kekez, Anna Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o učenju i poučavanju pomoću novih medija // Pedaggija i kultura: kultura kao polje polje pedagoške akcije - odgoj, obrazovanje, kurikulum. Svezak 2 / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 311-317

Podaci o odgovornosti

Topolovčan, Tomislav ; Kekez, Anna

hrvatski

Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o učenju i poučavanju pomoću novih medija

Cilj istraživanja bio je utvrditi postoje li razlike u mišljenima budućih učitelja primarnog obrazovanja o učenju i poučavanju pomoću novih medija s obzirom na spol i prebivalište. Prigodni uzorak (N = 451) sastojao se od studenata pet studijskih godina učiteljskog studija na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i učiteljskog studija na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Splitu. Česticama likertovog tipa od pet stupnjeva mjerilo se u kojoj se mjeri slažu da pojedini novi medij pridonosi mogućnostima samostalnog učenja, odnosno poučavanja. Ne postoje razlike s obzirom na spol u mišljenju o učenju pomoću pojedinog novog medija. Muški studenti pozitivnije procjenjuju poučavanje pomoću Interneta i tablet računala. Studenti s prebivalištem na selu negativnije percipiraju učenje pomoću društvenih mreža. Ne postoje razlike s obzirom na prebivalište u mišljenju o poučavanju pomoću pojedinog novog medija. Iako postoje manje razlike s obzirom na spol i prebivalište, vidljivo je da ih novo multimedijsko okruženje smanjuje, dok je različito mišljenje mogućnosti učenja i poučavanja uz pojedini medij na razini cijelog uzorka.

budući učitelji ; novi mediji ; primarno obrazovanje ; poučavanje ; učenje

nije evidentirano

engleski

Opinions of pre-service primary education teachers on teaching and learning with new media

nije evidentirano

pre-service teachers ; new media ; primary education ; teaching ; learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

311-317.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedaggija i kultura: kultura kao polje polje pedagoške akcije - odgoj, obrazovanje, kurikulum. Svezak 2

Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

978-953-99167-6-1

Podaci o skupu

Pedagogija i kultura

predavanje

24.09.2012-26.09.2012

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija