Stavovi ravnatelja redovitih osnovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji (CROSBI ID 590418)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dulčić, Adinda ; Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina ; Paprika, Marina
hrvatski
Stavovi ravnatelja redovitih osnovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji
Stavovi ravnatelja redovitih osnovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji Posebna uloga u procesu odgoja i obrazovanja pripada ravnateljima osnovnih škola. Stavovi ravnatelja škola prema integraciji bitna su pretpostavka stvaranja stavova učitelja prema integraciji. Svrha ovog istraživanja bila je ispitati i utvrditi stavove ravnatelja redovnih osnovnih škola Republike Hrvatske, koje polaze učenici s teškoćama u gradovima i u ruralnim sredinama. Ciljevi istraživanja su: - ispitati stavove ravnatelja prema učenicima s teškoćama, - istražiti da li postoje razlike u stavovima ravnatelja s obzirom na sredinu u kojoj rade ( ruralna, gradska). Uzorak ispitanika čini 108 ravnatelja. Ispitivanje ravnatelja bilo je anonimno i provedeno pomoću Upitnika za ispitivanje stavova ravnatelja, koji je izrađen posebno za ovu svrhu. Radi utvrđivanja stavova primijenili smo skalu Likertova tipa. Primjenom statističkog programa SPSS, napravljena je obrada podataka, a analiza je izvršena na razini deskriptivne statistike, te su jednosmjernom analizom varijance i diskriminacijskom metodom promatrane razlike među skupinama ispitanika u odnosu na pojedine varijable.
učenici s teškoćama ; integracija ; stavovi racvnatelja
nije evidentirano
engleski
Attitudes of regular elementary school principals toward educational integration
Stavovi ravnatelja redovitih osnovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji Posebna uloga u procesu odgoja i obrazovanja pripada ravnateljima osnovnih škola. Stavovi ravnatelja škola prema integraciji bitna su pretpostavka stvaranja stavova učitelja prema integraciji. Svrha ovog istraživanja bila je ispitati i utvrditi stavove ravnatelja redovnih osnovnih škola Republike Hrvatske, koje polaze učenici s teškoćama u gradovima i u ruralnim sredinama. Ciljevi istraživanja su: - ispitati stavove ravnatelja prema učenicima s teškoćama, - istražiti da li postoje razlike u stavovima ravnatelja s obzirom na sredinu u kojoj rade ( ruralna, gradska). Uzorak ispitanika čini 108 ravnatelja. Ispitivanje ravnatelja bilo je anonimno i provedeno pomoću Upitnika za ispitivanje stavova ravnatelja, koji je izrađen posebno za ovu svrhu. Radi utvrđivanja stavova primijenili smo skalu Likertova tipa. Primjenom statističkog programa SPSS, napravljena je obrada podataka, a analiza je izvršena na razini deskriptivne statistike, te su jednosmjernom analizom varijance i diskriminacijskom metodom promatrane razlike među skupinama ispitanika u odnosu na pojedine varijable.
students with disabilities ; integration ; principals' views
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
513-536.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Čovjek i govor: Znanstveno - stručna monografija VII. međunarodnog simpozija verbotonalnog sistema
Dulčić, Adinda
Zagreb: Poliklinika SUVAG
978-953-95195-8-0
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096