Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi ravnatelja redovitih osnovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji (CROSBI ID 590418)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dulčić, Adinda ; Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina ; Paprika, Marina Attitudes of regular elementary school principals toward educational integration / Stavovi ravnatelja redovitih osnovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji // Čovjek i govor: Znanstveno - stručna monografija VII. međunarodnog simpozija verbotonalnog sistema / Dulčić, Adinda (ur.). Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2012. str. 513-536

Podaci o odgovornosti

Dulčić, Adinda ; Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina ; Paprika, Marina

hrvatski

Stavovi ravnatelja redovitih osnovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji

Stavovi ravnatelja redovitih osnovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji Posebna uloga u procesu odgoja i obrazovanja pripada ravnateljima osnovnih škola. Stavovi ravnatelja škola prema integraciji bitna su pretpostavka stvaranja stavova učitelja prema integraciji. Svrha ovog istraživanja bila je ispitati i utvrditi stavove ravnatelja redovnih osnovnih škola Republike Hrvatske, koje polaze učenici s teškoćama u gradovima i u ruralnim sredinama. Ciljevi istraživanja su: - ispitati stavove ravnatelja prema učenicima s teškoćama, - istražiti da li postoje razlike u stavovima ravnatelja s obzirom na sredinu u kojoj rade ( ruralna, gradska). Uzorak ispitanika čini 108 ravnatelja. Ispitivanje ravnatelja bilo je anonimno i provedeno pomoću Upitnika za ispitivanje stavova ravnatelja, koji je izrađen posebno za ovu svrhu. Radi utvrđivanja stavova primijenili smo skalu Likertova tipa. Primjenom statističkog programa SPSS, napravljena je obrada podataka, a analiza je izvršena na razini deskriptivne statistike, te su jednosmjernom analizom varijance i diskriminacijskom metodom promatrane razlike među skupinama ispitanika u odnosu na pojedine varijable.

učenici s teškoćama ; integracija ; stavovi racvnatelja

nije evidentirano

engleski

Attitudes of regular elementary school principals toward educational integration

Stavovi ravnatelja redovitih osnovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji Posebna uloga u procesu odgoja i obrazovanja pripada ravnateljima osnovnih škola. Stavovi ravnatelja škola prema integraciji bitna su pretpostavka stvaranja stavova učitelja prema integraciji. Svrha ovog istraživanja bila je ispitati i utvrditi stavove ravnatelja redovnih osnovnih škola Republike Hrvatske, koje polaze učenici s teškoćama u gradovima i u ruralnim sredinama. Ciljevi istraživanja su: - ispitati stavove ravnatelja prema učenicima s teškoćama, - istražiti da li postoje razlike u stavovima ravnatelja s obzirom na sredinu u kojoj rade ( ruralna, gradska). Uzorak ispitanika čini 108 ravnatelja. Ispitivanje ravnatelja bilo je anonimno i provedeno pomoću Upitnika za ispitivanje stavova ravnatelja, koji je izrađen posebno za ovu svrhu. Radi utvrđivanja stavova primijenili smo skalu Likertova tipa. Primjenom statističkog programa SPSS, napravljena je obrada podataka, a analiza je izvršena na razini deskriptivne statistike, te su jednosmjernom analizom varijance i diskriminacijskom metodom promatrane razlike među skupinama ispitanika u odnosu na pojedine varijable.

students with disabilities ; integration ; principals' views

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

513-536.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Čovjek i govor: Znanstveno - stručna monografija VII. međunarodnog simpozija verbotonalnog sistema

Dulčić, Adinda

Zagreb: Poliklinika SUVAG

978-953-95195-8-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija