Stavovi učitelja osnovnih škola prema integriranim učenicima s poteškoćama (CROSBI ID 590795)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dulčić, Adinda ; Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina ; Brezak, Vladimira
hrvatski
Stavovi učitelja osnovnih škola prema integriranim učenicima s poteškoćama
Potvrđeno je da je edukacijska integracija uspješnija ako su sudionici bolje informirani i pripremljeni. U tom procesu posebna uloga pripada učiteljima i njihovom pozitivnom stavu prema radu i rezultatima. Cilj ovog istraživanja je bio utvrditi stav učitelja prema učenicima s poteškoćama i razlike u stavovima prema mjestu na kojem rade i dobi učenika.
Stavovi učitelja; integrirani učenici s poteškoćama
nije evidentirano
engleski
Views of Regular Elementary Schools Teachers towards Integrated Students with Difficulties
nije evidentirano
Views of Regular Elementary Schools Teachers towards Integrated Students with Difficulties.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Conference ECER CADIZ 2011.
predavanje
13.09.2011-16.09.2011
Cadiz, Španjolska