Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama iz perspektive roditelja (CROSBI ID 590798)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija

Dulčić, Adinda ; Čilić Burušić, Lidija ; Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina Odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama iz perspektive roditelja // 8.međunarodni znanstveni skup - Istraživanja u edukacijsko-medicinskim znanostima, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb Zagreb, Hrvatska, 27.09.2012-29.09.2012

Podaci o odgovornosti

Dulčić, Adinda ; Čilić Burušić, Lidija ; Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina

hrvatski

Odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama iz perspektive roditelja

Uvod: Odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama u razvoju važno je istraživačko, obrazovno i društveno pitanje. Roditelji učenika s teškoćama imaju vrlo važno mjesto budući da se zbog zahtjeva obrazovnog programa očekuje njihova snažna uključenost te se u literaturi susrećemo s konceptima roditeljskih ulaganja Bakker at all. (2007.), odnosno u širem smislu, konceptom roditeljskog kapitala (Fantuzzo at all. 1995). Ciljevi: Ciljevi ovog istraživanja su razmotriti stavove roditelja učenika s teškoćama koji su integrirani u redoviti odgojno - obrazovni program osnovnih škola u Republici Hrvatskoj. Također, cilj je ovog istraživanja razmotriti razliku u strukturiranosti stavova roditelja učenika s teškoćama ovisno o nizu socio- demografskih obilježja. Metodologija istraživanja: U istraživanju je sudjelovalo 400 roditelja učenika s teškoćama koji su integrirani u redoviti odgojno - obrazovni osnovnoškolski sustav Republike Hrvatske. Ispitani su roditelji učenika svih razreda osnovnih škola. Iz postojećih školskih evidencija o učenicima s teškoćama je prikupljeno niz podataka o školskim postignućima. Stavovi roditelja učenika s teškoćama ispitani su sa sveobuhvatnim upitnikom. Upitnik je strukturiran na način da pokriva sva područja iz odgoja i obrazovanja učenika s teškoćama. Ispitivanje je provedeno tijekom 2011. Provodili su ga posebno educirani anketari. Analiza podataka učinjena je na temelju univarijantne i multivarijantne metode obrade podataka. Rezultati: U analizi rezultata napravljena je opsežna frekvencijska analiza učestalosti pojedinih školskih aktivnosti učenika s teškoćama. Na temelju dobivenih rezultata uočava se da iz perspektive roditelja, učenici s teškoćama po učestalosti školskih aktivnosti ne odstupaju od učenika bez teškoća. U radu se iznose brojni stavovi roditelja o postojećem i daljnjem školovanju učenika s teškoćama koji imaju implikacije na izbor zanimanja.

Stavovi roditelja ; učenici s poteškoćama ; kvaliteta školskog života

nije evidentirano

engleski

Education of Students with Difficulties from the Parents' Point of View

nije evidentirano

parent’s views ; students with difficulties ; quality of school life

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

8.međunarodni znanstveni skup - Istraživanja u edukacijsko-medicinskim znanostima, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

predavanje

27.09.2012-29.09.2012

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija