Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Videozapis u izobrazbi nastavnika (CROSBI ID 90761)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Babić, Nada ; Irović, Stanislava Videozapis u izobrazbi nastavnika // Informatologia (Zagreb), 32 (1999), 1-2; 37-42-x

Podaci o odgovornosti

Babić, Nada ; Irović, Stanislava

hrvatski

Videozapis u izobrazbi nastavnika

Povećana specijalizacija čovjekovih socijalnih i profesionalnih funkcija postavlja nove zahtjeve sustavu profesionalne izobrazbe učitelja – omogućiti samoostarenje ličnosti i njezinu socijalizaciju u vremenu brzih socijalnih i tehnoloških promjena. Nazočnost suvremenih medija u svakodnevici i njihov prodor u proces obrazovanja pretpostavlja novu kompetenciju učitelja – sklop znanja i vještina koje mu omogućuju izbor i učinkovito korištenje širokog opsega različitih resursa uključujući elektronske medije i informacijsku tehnologiju. Učinkovito razvijanje odgojiteljeve/učiteljeve kompetencije u smislu opitmalnoga korištenja medija u procesu poučavanja ostvaruje se ne samo različitim oblicima njegova informiranja o medijima već i integracijom medija u strategije izobražavanja. U radu elaboriramo koncepciju primjene videozapisa u gradnji praktične kompetencije odgojitelja/učitelja: svrhovito korištenje tehnoloških medijskih značajki u procesu obuke i evaluacije, te procesu kontinuiranog kulitiviranja refleksije i samorefleksije.

integracija medija u edukacijsku strategiju; upotreba video zapisa u tvorbi učiteljeve kompetencije; proces izobrazbe refleksije i samorefleksije

nije evidentirano

engleski

Video Record in Training of Teachers

nije evidentirano

integrtion of media into educational strategy; use of a video-record in formation of teacher’s competence; process of cultivation of reflexsion and selfreflexion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32 (1-2)

1999.

37-42-x

objavljeno

1330-0067

Povezanost rada

Pedagogija