Videozapis u izobrazbi nastavnika (CROSBI ID 90761)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Babić, Nada ; Irović, Stanislava
hrvatski
Videozapis u izobrazbi nastavnika
Povećana specijalizacija čovjekovih socijalnih i profesionalnih funkcija postavlja nove zahtjeve sustavu profesionalne izobrazbe učitelja omogućiti samoostarenje ličnosti i njezinu socijalizaciju u vremenu brzih socijalnih i tehnoloških promjena. Nazočnost suvremenih medija u svakodnevici i njihov prodor u proces obrazovanja pretpostavlja novu kompetenciju učitelja sklop znanja i vještina koje mu omogućuju izbor i učinkovito korištenje širokog opsega različitih resursa uključujući elektronske medije i informacijsku tehnologiju. Učinkovito razvijanje odgojiteljeve/učiteljeve kompetencije u smislu opitmalnoga korištenja medija u procesu poučavanja ostvaruje se ne samo različitim oblicima njegova informiranja o medijima već i integracijom medija u strategije izobražavanja. U radu elaboriramo koncepciju primjene videozapisa u gradnji praktične kompetencije odgojitelja/učitelja: svrhovito korištenje tehnoloških medijskih značajki u procesu obuke i evaluacije, te procesu kontinuiranog kulitiviranja refleksije i samorefleksije.
integracija medija u edukacijsku strategiju; upotreba video zapisa u tvorbi učiteljeve kompetencije; proces izobrazbe refleksije i samorefleksije
nije evidentirano
engleski
Video Record in Training of Teachers
nije evidentirano
integrtion of media into educational strategy; use of a video-record in formation of teachers competence; process of cultivation of reflexsion and selfreflexion
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Pedagogija