Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Knowing Content knowlede of Science and Society for students of the fifth year of teacher training college (CROSBI ID 374799)

Ocjenski rad | diplomski rad

Herceg, Maša Knowing Content knowlede of Science and Society for students of the fifth year of teacher training college / Borić, Edita (mentor); Škugor, Alma (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2012

Podaci o odgovornosti

Herceg, Maša

Borić, Edita

Škugor, Alma

engleski

Knowing Content knowlede of Science and Society for students of the fifth year of teacher training college

Kompetencije predstavljaju kombinaciju znanja i njegove primjene (vještina), stavova i odgovornosti koje opisuju ishodi učenja obrazovnog programa. Ishodi učenja su iskazi kojima se izražava što student treba znati, razumijeti i biti u stanju pokazati nakon što završi određeni proces učenja. Od kompetentnog učitelja očekuje se da posjeduje specifična stručna znanja te različite pedagoške vještine. Cilj istraživanja je ispitati koliko studenti pete godine Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog Učiteljskog studija u Osijeku i Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog dislociranog Učiteljskog studija u Slavonskom Brodu poznaju sadržaje nastavnog predmeta Prirode i društva. U istraživanju je sudjelovalo 92 studenata. Instrument koji se koristio je ispit znanja koji sadrži 27 zadataka objektivnog tipa. Niti jedan ispitanik nije ostvario maksimalna 64 boda u ispitu. Najbolje riješeni ispit imao je 85% točnih odgovora što je poražavajuće budući da se radi o sadržajima iz nastavnog predmeta Prirode i društva od 1. do 4. razreda osnovne škole. Znanje studenata nije u skladu s njihovim prosječnim ocjenama iz kolegija Prirodoslovlje I, Prirodoslovlje II, Metodika prirode i društva I, Metodika prirode i društva II te prvog i drugog javnog predavanja. Prema rezultatima istraživanja zaključeno je da studenti ne poznaju dovoljno sadržaje nastavnog predmeta Prirode i društva.

competences; learning outcomes; pedagogical and professional knowledge; students

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

12.07.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija