Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Student participation in the evaluation of educational achievement in Science and Society (CROSBI ID 374801)

Ocjenski rad | diplomski rad

Klarić, Martina Student participation in the evaluation of educational achievement in Science and Society / Borić, Edita (mentor); Škugor, Alma (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2012

Podaci o odgovornosti

Klarić, Martina

Borić, Edita

Škugor, Alma

engleski

Student participation in the evaluation of educational achievement in Science and Society

Nacionalni okvirni kurikulum je prelazak na kompetencijski sustav i učenička postignuća (ishode učenja) gdje su učenici uključeni u planiranje, postavljanje pretpostavaka, izvođenje pokusa, mjerenje, obradu podataka, rješavanje problema, zaključivanje, raspravu i kritičko prosuđivanje. Svrsishodno tome, učeniku treba omogućiti da procjenjuje rezultate svoga rada (postignuća) i zalaganja u procesu nastave. Nadalje, treba mu omogućiti da procjenjuje rezultate (postignuće) i zalaganje u procesu nastave svojih kolega-učenika, i na kraju, učeniku treba omogućiti da, povremeno, procjenjuje rezultate rada i zalaganje u nastavi i svojih nastavnika. Dakle, vrjednovanje cjelokupne nastavne djelatnosti valja temeljiti na razrađenom sustavu praćenja, provjeravanja, procjenjivanja, mjerenja i ocjenjivanja tijeka i rezultata učiteljevih i učenikovih djelatnosti. Suvremeni zahtjev školstva navodi da ako želimo unaprijediti učenikovo učenje, potrebno je osigurati da svi učenici znaju što se od njih očekuje, da ih se upozna sa standardima znanja i da imaju mogućnost tijekom provjeravanja učiti za buduće ocjenjivanje. To sve učitelj može postići dajući učenicima povratnu informaciju. Nadalje, ako želimo odgajati sretnog i zadovoljnog učenika željnog znanja tada svakako trebamo individualizirati učenje. To podrazumijeva stvaranje uvjeta za optimalno napredovanje svakog učenika u razredu i školi. Također trebamo razvijati učenikovu samoprocjenu jer samoprocjenom omogućujemo učeniku preuzimanje odgovornosti i za proces i za rezultat učenja te omogućujemo učeniku postavljanje osobnih ciljeva i procjenjivanje vlastitog uspjeha. Cilj ovoga istraživanja bilo je saznati mogu li učenici sudjelovati u vrednovanju obrazovnih postignuća u nastavi prirode i društva. Istraživanje je pokazalo da smo na pragu, ali da još nismo dosegli stupanj onoga što Nacionalni okvirni kurikulum propagira.

educational attainment; students; participation; evaluation; science and society

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

04.07.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija