Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača (CROSBI ID 374847)

Ocjenski rad | diplomski rad

Volarić, Dražen Utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača / Mencer, Ivan (mentor); Jelenc, Lara (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012

Podaci o odgovornosti

Volarić, Dražen

Mencer, Ivan

Jelenc, Lara

hrvatski

Utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača

Autor istražuje objektivne uzroke i posljedice utjecaja oglašavanja na percepciju potrošača. Hipoteza rada se istražuje na primjeru PepsiCo i Coca-Cole.

efekti oglašavanja; kreiranje oglašivačke kampanje

nije evidentirano

engleski

Effects of advertising on consumers behaviour

nije evidentirano

effects of advertising; creating advertising campaigns

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

10.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija