Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Revitalizacija zone Kolodvor - Žabica u Rijeci i adaptacija željezničkih skladišta za javnu namjenu u okviru nastavnog programa diplomskog studija Urbanog inženjerstva na Građevinskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci (CROSBI ID 591141)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Palinić, Nana ; Golčić, Igor Revitalizacija zone Kolodvor - Žabica u Rijeci i adaptacija željezničkih skladišta za javnu namjenu u okviru nastavnog programa diplomskog studija Urbanog inženjerstva na Građevinskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci / Revitalization of the Zone Railway Station - Žabica in Rijeka and the Reuse of Railway Warehouses into Public Use Structures as Part of the Urban Engineering Graduate Studies Syllabus at the Faculty of Civil Engineering of the Rijeka University // V. Međunarodna konferencija o industrijskoj baštini posvećena temi Rijeka i industrijsko graditeljsko naslijeđe - baština arhitekture i građevinarstva - Zbornik sažetaka / 5th International conference on industrial heritage thematically related to Rijeka and the industrial building heritage - architecture and civil engineering heritage - Collection of summaries / Palinić, Nana (ur.). Rijeka: Pro Torpedo Rijeka, 2012. str. 186-187

Podaci o odgovornosti

Palinić, Nana ; Golčić, Igor

hrvatski

Revitalizacija zone Kolodvor - Žabica u Rijeci i adaptacija željezničkih skladišta za javnu namjenu u okviru nastavnog programa diplomskog studija Urbanog inženjerstva na Građevinskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci

Programski zadatak u okviru kolegija Javne zgrade i prostori studija Urbanog inženjerstva na Građevinskom fakultetu u Rijeci predvidio je revitalizaciju zone smještene između Željezničkog kolodvora i Trga Žabica u Rijeci. Riječ je o prostoru omeđenom željezničkim skladištima sa sjeverne i južne strane, upravnom zgradom Hrvatskih željeznica s istočne te željezničkim kolosijecima sa sjeverozapadne i jugozapadne strane. Skladište 31 nastalo je prema projektu inženjera Richnitza 1881., a rekonstruirano je 1907. prema projektu Ferenca Pfaffa koji je autor i skladišta 32 izgrađenog također 1907. Obje zgrade predstavljaju jedne od najranijih armiranobetonskih konstrukcija u Rijeci i Hrvatskoj. Upravna zgrada HŽ-a izgrađena je prema projektu Sandora Mezeya iz 1911. Središnji dio prostora danas zauzima slijepa ulica, u zapadnom dijelu proširena u plato koji služi kao parkiralište. Programom su predviđena rješenja koja u potpunosti zadržavaju povijesnu arhitekturu, stvarajući nove javne sadržaje koji korespondiraju s okolnim prostorom i predstavljaju nastavak pješačke zone Korzo/Riva – Trg Žabica. Postojeća prometna ulica pretvorena je u pješački, postojeća zona parkirališta u javni prostor – park ili trg s edukativnim, kulturnim i sportsko-rekreacijskim sadržajima na otvorenom, a postojeća skladišta prenamijenjena su u javne sadržaje različite namjene – za administraciju (uredi, banka, turistička agencija), socijalnu (studentski dom, azil za beskućnike), trgovinu (knjižara, samoposluga, supermarket), ugostiteljstvo (hostel, kasino, kavane, restorani, noćni klubovi i disko-klubovi), kulturu (kazalište, izložbena galerija, knjižnice, muzeji, glazbena vježbaonica), promet (garaže) te sport i rekreaciju (kuglana, teretana, fitness i velness-centar). Projekte su izradili studenti Tomislav Badurina, Ivan Bilobrk, Dražen Blažević, Kristijan Brečević, Andrea Brnić, Edi Bukovac, Deni Bunoza, Marin Carević, Tena Cvitanić, Ivan Domić, Ivo Grgurić, Ana Ivančić, Tomislav Jukica, Marta Knežević, Stela Knežević, Patrik Kontuš, Ivan Kustić, Emina Ladavac, David Milohanić, Ervin Mohorovičić, Andrea Načinović, Mirjana Petrušić, Emil Piršić, Claudia Pučić, Mateja Rečica, Gregor Rogić, Irena Rogović, Egon Stanić, Tonka Stenek, Tea Šaravanja, Nina Šibarević, Goran Štajduhar, Kristijan Vičević, Petra Vivoda, Siniša Vivoda i Tedi Zgrablić.

Rijeka; industrijska baština; revitalizacija; javne zgrade i prostori; Urbano inženjerstvo; Građevinski fakultet

nije evidentirano

engleski

Revitalization of the Zone Railway Station - Žabica in Rijeka and the Reuse of Railway Warehouses into Public Use Structures as Part of the Urban Engineering Graduate Studies Syllabus at the Faculty of Civil Engineering of the Rijeka University

Programski zadatak u okviru kolegija Javne zgrade i prostori studija Urbanog inženjerstva na Građevinskom fakultetu u Rijeci predvidio je revitalizaciju zone smještene između Željezničkog kolodvora i Trga Žabica u Rijeci. Riječ je o prostoru omeđenom željezničkim skladištima sa sjeverne i južne strane, upravnom zgradom Hrvatskih željeznica s istočne te željezničkim kolosijecima sa sjeverozapadne i jugozapadne strane. Skladište 31 nastalo je prema projektu inženjera Richnitza 1881., a rekonstruirano je 1907. prema projektu Ferenca Pfaffa koji je autor i skladišta 32 izgrađenog također 1907. Obje zgrade predstavljaju jedne od najranijih armiranobetonskih konstrukcija u Rijeci i Hrvatskoj. Upravna zgrada HŽ-a izgrađena je prema projektu Sandora Mezeya iz 1911. Središnji dio prostora danas zauzima slijepa ulica, u zapadnom dijelu proširena u plato koji služi kao parkiralište. Programom su predviđena rješenja koja u potpunosti zadržavaju povijesnu arhitekturu, stvarajući nove javne sadržaje koji korespondiraju s okolnim prostorom i predstavljaju nastavak pješačke zone Korzo/Riva – Trg Žabica. Postojeća prometna ulica pretvorena je u pješački, postojeća zona parkirališta u javni prostor – park ili trg s edukativnim, kulturnim i sportsko-rekreacijskim sadržajima na otvorenom, a postojeća skladišta prenamijenjena su u javne sadržaje različite namjene – za administraciju (uredi, banka, turistička agencija), socijalnu (studentski dom, azil za beskućnike), trgovinu (knjižara, samoposluga, supermarket), ugostiteljstvo (hostel, kasino, kavane, restorani, noćni klubovi i disko-klubovi), kulturu (kazalište, izložbena galerija, knjižnice, muzeji, glazbena vježbaonica), promet (garaže) te sport i rekreaciju (kuglana, teretana, fitness i velness-centar). Projekte su izradili studenti Tomislav Badurina, Ivan Bilobrk, Dražen Blažević, Kristijan Brečević, Andrea Brnić, Edi Bukovac, Deni Bunoza, Marin Carević, Tena Cvitanić, Ivan Domić, Ivo Grgurić, Ana Ivančić, Tomislav Jukica, Marta Knežević, Stela Knežević, Patrik Kontuš, Ivan Kustić, Emina Ladavac, David Milohanić, Ervin Mohorovičić, Andrea Načinović, Mirjana Petrušić, Emil Piršić, Claudia Pučić, Mateja Rečica, Gregor Rogić, Irena Rogović, Egon Stanić, Tonka Stenek, Tea Šaravanja, Nina Šibarević, Goran Štajduhar, Kristijan Vičević, Petra Vivoda, Siniša Vivoda i Tedi Zgrablić.

Rijeka; industrial heritage; revitalisation; public structures and places; urban engineering; Faculty of Civil Engineering

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

186-187.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

V. Međunarodna konferencija o industrijskoj baštini posvećena temi Rijeka i industrijsko graditeljsko naslijeđe - baština arhitekture i građevinarstva - Zbornik sažetaka / 5th International conference on industrial heritage thematically related to Rijeka and the industrial building heritage - architecture and civil engineering heritage - Collection of summaries

Palinić, Nana

Rijeka: Pro Torpedo Rijeka

978-953-56132-2-0

1848-4794

Podaci o skupu

V. Međunarodna konferencija o industrijskoj baštini posvećena temi Rijeka i industrijsko graditeljsko naslijeđe - baština arhitekture i građevinarstva / 5th International conference on industrial heritage thematically related to Rijeka and the industrial building heritage - architecture and civil engineering heritage

poster

25.05.2012-26.05.2012

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Arhitektura i urbanizam, Građevinarstvo