UNAPREĐENJE KVALITETE ŽIVOTA MLADIH U ODGOJNOM DOMU (CROSBI ID 375013)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Oltran, Sandra
Prof.dr.sc. Jasminka Zloković
hrvatski
UNAPREĐENJE KVALITETE ŽIVOTA MLADIH U ODGOJNOM DOMU
Ovaj diplomski rad nudi pregled poremećaja u ponašanju kroz njegove najbitnije odrednice. Čitatelja upoznaje sa samim pojmom poremećaja u ponašanju, te etiološkim i fenomenološkim problemima koji su pozadina ovoga problema. Nudi zoran prikaz obrazovnih i socijalizacijskih teškoća koje djeca i mladi s poremećajima u ponašanju imaju, kao i upute za postupanje u okvirima obrazovnog i institucionalnog bavljenja tretmanom mladih s poremećajima u ponašanju. Istraživački dio ovog diplomskog rada usmjeren je na utvrđivanje razine kvalitete i zadovoljstva štićenika Odgojnog doma Mali Lošinj samim životom u Domu te upućenih im usluga. Suradnja i razumijevanje roditelja, profesora, odgajatelja, stručno razvojne službe Doma u kojem mlada osoba ostvaruje svoj institucionalni resocijalizacijski tretman, kao i svih ostalih subjekata s kojima mlada osoba dolazi u kontakt na svome terapijskom putu, ključna je za postizanje zadovoljavajućeg resocijalizacijskog napretka u cilju neometane i funkcionalne aktivne uključenosti u svakodnevni život i lokalnu zajednicu.
poremećaji u ponašanju; resocijalizacija; kvaliteta života; odgojni dom.
This final paper provides an overview of behavioral disorders through its most important determinants. Introduces the reader to the very concept of behavioral disorders and etiological and phenomenological issues that are the background of this issue. It shows educational and socialization difficulties that children and youth with behavioral disorders have, and how to act in terms of educational and institutional approaches to the treatment of young delinquents. The research part of this final paper is focused on determining the level of quality and satisfaction of residents Mali Losinj educational home by living in the house and services provided to them. Co-operation and understanding of parents, teachers, educators, professional development services of educational home in which a young person pursues his treatment of institutional re-socialization, as well as all other entities with whom a young person comes in contact on their therapeutic journey, is crucial to achieving satisfactory progress towards the re-socialization for functional and active involvement in the daily life of the local community.
engleski
IMPROVING THE QUALITY OF LIFE IN YOUTH AN CORRECTIONAL CENTER
nije evidentirano
behavioral disorders; re-socialization; quality of life; correctional centre
nije evidentirano
Podaci o izdanju
106
21.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Rijeci
Rijeka