Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Roditelji i djeca u virtualnom svijetu (CROSBI ID 375014)

Ocjenski rad | diplomski rad

Zornada, Darija Roditelji i djeca u virtualnom svijetu / prof.dr.sc. Jasminka Zloković (mentor); Rijeka, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2012

Podaci o odgovornosti

Zornada, Darija

prof.dr.sc. Jasminka Zloković

hrvatski

Roditelji i djeca u virtualnom svijetu

Ovaj završni rad analizira korištenje računala, interneta i videoigra. Za potrebe te analize provedeno je istraživanje na uzorku od sto ispitanika. U tih sto ispitanika bilo je pedeset učenika šestih i sedmih razreda te pedeset roditelja. Ispitanicima je dana anketa u kojoj su trebali odgovoriti na pitanja o tome koliko koriste računalo, Internet, igraju li videoigre, znaju li što je cyberbullying, da izraze svoje mišljenje o društvenoj mreži Facebook i slično. Sama struktura završnog rada je sljedeća. U uvodu su dani neki opći podaci o današnjem korištenju interneta i statistički podaci o tome koliko se zapravo koristi računalo. Zatim se daju objašnjenja osnovnih pojmova istraživanja (računalo, Internet, Facebook, videoigre te cyberbullying). U poglavlju internetska era raspravlja se kako je danas Internet postao nužnost, te kako danas sve više ljudi zapravo živi virtualni život te da se obitelj moram suočavati s novim problemima, poput ovisnosti o računalima. Također na internetu se može i naići na razne opasnosti poput dječje pornografije, cyber-kriminala i cyberbullyinga. Nadalje, raspravlja se i o prednostima i nedostacima interneta i videoigra. U prikazu metodologije empirijskog istraživanja dani su ciljevi i zadaci istraživanja za dvije skupine ispitanika (roditelje i učenike), varijable, hipoteze, metoda i postupak u kojem se sve detaljno opisuje. Na kraju su dani rezultati istraživanja posebno za dio ispitanika koje čine učenici i za dio ispitanika koje čine roditelji. Također napravljena je usporedba dviju skupina rezultata na ključnim pitanjima ovog istraživanja. U prilozima se nalaze anketni upitnici.

računalo; Facebook; videoigre; cyberbullying; Internet; virtualni život; roditelji; djeca; odgoj

This final paper analyzes the use of computers, the Internet and video games. For the purposes of this analysis, a survey was conducted on a sample of a hundred examinees. In these survey were fifty students in the sixth and seventh grades and fifty parents. They were shown a questionnaire in which they were asked to respond to questions about how much they use the computer, the Internet, videogames, do they know what cyberbullying is, to express their opinion on the social network Facebook and so on. The very structure of the final paper is as follows. In the introduction, were given some general information about today's internet usage and statistical information on how to actually use the computer. Then, explanations of basic concepts of research (computer, Internet, Facebook, videogames and cyberbullying). In the chapter Internet era discusses how the Internet has become a necessity today. But Internet sometimes becomes a dangerous place - child pornography, cyber-crime and cyberbullying. Furthermore, discusses about the advantages and disadvantages of the Internet and video games. In the empirical research methodology are given objectives and tasks of the study for the two gro

engleski

Parents and their children in the virtual world

nije evidentirano

computer; Facebook; videogames; cyberbullying; internet; virtual world; parents; children; education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

14.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Rijeci

Rijeka

Povezanost rada

Pedagogija