Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Orijentacija na poslovne procese - izazov strateškom promišljanju (CROSBI ID 46811)

Prilog u knjizi | ostalo

Gonan Božac, Marli ; Paulišić, Morena Orijentacija na poslovne procese - izazov strateškom promišljanju // Financije i menadžment u globalnoj ekonomiji / Božina, Lovre ; Gonan Božac, Marli ; Učkar, Dean (ur.). Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2012. str. 115-133

Podaci o odgovornosti

Gonan Božac, Marli ; Paulišić, Morena

hrvatski

Orijentacija na poslovne procese - izazov strateškom promišljanju

Upravljati poduzećem podrazumijeva upravljanje njegovim poslovnim procesima. U svom radu Spany (2003.) poslovni proces opisuje kao skup aktivnosti kojim se kreira proizvod, usluga ili druga aktivnost. Problematika poslovnih procesa zauzimala je sve značajnije mjesto usporedo s porastom složenosti okruženja. Turbulentno okruženje uvelike utječe na promjenu poslovnih procesa, odnosno traže se novi načini efektivnijeg i efikasnijeg obavljanja poslova u organizaciji. Ova je problematika postala značajan dio strateških istraživanja mnogih teoretičara (Hannan, Freeman, 1984 ; Tushman, Romanelli, 1985 ; Levinthal, 1991 ; Henderson, 1993) koji su poput Bennera (2009., 474) tražili odgovor na pitanje: "Koje načine procesnog menadžmenta korporacije mogu koristiti kako bi kreirale vrijedne, teško imitirajuće veze i podudarnosti između samih procesa?". Bosilj Vukšić, Hernaus i Kovačić (2008.) tvrde da razvojem i korištenjem velikih, ali i neiskorištenih mogućnosti ovog područja kompanije nastoje stvoriti konkurentsku prednost. Prema Keen (1997.) procesi su izvor "specifičnosti kompanije", njezinih specifičnih kompetencija koje osiguravaju konkurentsku prednost. Prema Kraincu i Miočiću (2006, 26) poslovni procesi su okosnica modernih organizacijskih struktura i temeljni instrument za provođenje poslovnih strategija i propisa, a vrlo su često i osnovica za ostvarivanje konkurentskih prednosti kao što su fleksibilnost, brzina usluge i produktivnost. Nadalje, prema mišljenju autorica ovoga rada, značaj menadžmenta poslovnih procesa potrebno je istražiti u njihovom doprinosu održivim konkurentnim prednostima (sustainable competitive advantage, SCA), posebice ako se zastupa pristup da razvoj održivih konkurentskih prednosti leži u srži razvoja korporativne strategije

Poslovni proces, menadžment, konkurentska prednost, organizacija, korporativna strategija

nije evidentirano

engleski

Business Processes Orientation - A Chalenge for Strategic Thinking

nije evidentirano

Business process, management, competitive advantage, organization, corporate strategy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

115-133.

objavljeno

Podaci o knjizi

Financije i menadžment u globalnoj ekonomiji

Božina, Lovre ; Gonan Božac, Marli ; Učkar, Dean

Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

2012.

978-953-7498-57-3

Povezanost rada

Ekonomija