Politički marketing u Republici Hrvatskoj - Analiza predizborne kampanje Liste za Rijeku na parlamentarnim izborima 2011. godine (CROSBI ID 375162)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kos, Dario
Grbac, Bruno
Vujičić, Maja
hrvatski
Politički marketing u Republici Hrvatskoj - Analiza predizborne kampanje Liste za Rijeku na parlamentarnim izborima 2011. godine
Svrha ovog rada je da se kroz analizu pokuša dokazati da se pravilnim korištenjem političkog marketinga može unaprijediti i poboljšati rezultat te unaprijediti rejting među glasačima, s ciljem da na lokalnim izborima 2013. godine Lista za Rijeku postigne uspješan rezultat.
Politički marketing; Republika Hrvatska; Predizborna kampanja; Parlamentarni izbori
nije evidentirano
engleski
Political marketing in the Republic of Croatia -Analysis of the election campaign of "Lista za Rijeku" in the parliamentary elections 2011th
nije evidentirano
Political marketing; Republic of Croatia; Election compaign; Parlamentary elections
nije evidentirano
Podaci o izdanju
21
17.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka