Modeli učenja njemačkoga jezika u ranoj dobi (CROSBI ID 375246)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Blažević, Snježana
Häusler, Maja ; Hrvatić, Neven
hrvatski
Modeli učenja njemačkoga jezika u ranoj dobi
U teorijskom dijelu autorica objašnjava razlike u pojmu ranog učenja u njemačkom i hrvatskom jeziku, zatim prikazuje psihološke teorije o kognitivnom razvoju djeteta, te najnovija neurobiološka istraživanja o funkcioniranju mozga pri učenju. Zatim razmatra modele predškolskog učenja stranih jezika. U istraživačkom dijelu autorica prikazuje rezultate svojeg istraživanja o najčešćim modelima u našim vrtićima, o izloženosti djece stranom jeziku, te objašnjava neke didaktičke principe i metodičke postupke podesne za rano učenje stranog jezika.
Rano učenje stranog jezika; predškolski programi; nastava stranog jezika; njemački kao strani jezik
nije evidentirano
engleski
Models of early language learning – German as a foreign language
nije evidentirano
Early language learning; preschool education; foreign language teaching; German as a foreign language
nije evidentirano
Podaci o izdanju
79
31.10.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb