Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Modeli učenja njemačkoga jezika u ranoj dobi (CROSBI ID 375246)

Ocjenski rad | diplomski rad

Blažević, Snježana Modeli učenja njemačkoga jezika u ranoj dobi / Häusler, Maja ; Hrvatić, Neven (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Blažević, Snježana

Häusler, Maja ; Hrvatić, Neven

hrvatski

Modeli učenja njemačkoga jezika u ranoj dobi

U teorijskom dijelu autorica objašnjava razlike u pojmu ranog učenja u njemačkom i hrvatskom jeziku, zatim prikazuje psihološke teorije o kognitivnom razvoju djeteta, te najnovija neurobiološka istraživanja o funkcioniranju mozga pri učenju. Zatim razmatra modele predškolskog učenja stranih jezika. U istraživačkom dijelu autorica prikazuje rezultate svojeg istraživanja o najčešćim modelima u našim vrtićima, o izloženosti djece stranom jeziku, te objašnjava neke didaktičke principe i metodičke postupke podesne za rano učenje stranog jezika.

Rano učenje stranog jezika; predškolski programi; nastava stranog jezika; njemački kao strani jezik

nije evidentirano

engleski

Models of early language learning – German as a foreign language

nije evidentirano

Early language learning; preschool education; foreign language teaching; German as a foreign language

nije evidentirano

Podaci o izdanju

79

31.10.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija