Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metoda vrednovanja tehničke i pedagoške upotrebljivosti sustava e-učenja kod akademskog mješovitog oblika učenja (CROSBI ID 375281)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Plantak Vukovac, Dijana Metoda vrednovanja tehničke i pedagoške upotrebljivosti sustava e-učenja kod akademskog mješovitog oblika učenja / Kliček, Božidar ; Granić, Andrina (mentor); Varaždin, Fakultet organizacije i informatike, . 2012

Podaci o odgovornosti

Plantak Vukovac, Dijana

Kliček, Božidar ; Granić, Andrina

hrvatski

Metoda vrednovanja tehničke i pedagoške upotrebljivosti sustava e-učenja kod akademskog mješovitog oblika učenja

Doktorska disertacija bavi se problematikom vrednovanja upotrebljivosti u području e-učenja jer su dosad provedena istraživanja utvrdila nedostatak sveobuhvatnih metoda vrednovanja kojima se može identificirati širi spektar problema tehničke upotrebljivosti sustava e-učenja i pedagoške upotrebljivosti obrazovnih sadržaja iz perspektive osnovnih sudionika e-učenja, nastavnika i učenika. Znanstveni doprinos ove disertacije vidljiv je u sljedećem: a) izradi konceptualnog okvira za vrednovanje tehničke i pedagoške upotrebljivosti koji je dobiven analizom i sistematizacijom raznih parametara vrednovanja upotrebljivosti sustava e-učenja i obrazovnih sadržaja ; b) izradi nove integralne metode vrednovanja upotrebljivosti, INT-el UEM (eng. Integral e-learning Usability Evaluation Method), koja se temelji na konceptualnom okviru. Predložena metoda kombinira više specifičnih metoda vrednovanja upotrebljivosti koje su prilagođene kontekstu e- učenja te uključuje: modalitet pregleda e-tečaja (tj. heurističko prošetavanje), modalitet testiranja e-tečaja pomoću korisnika studenata i nastavnika te modalitet ispitivanja subjektivnog korisničkog doživljaja ; c) empirijskoj validaciji metode INT-el UEM na šest akademskih e-tečajeva za mješovito učenje implementiranih u sustave za upravljanje učenjem Moodle i Claroline. Na temelju analize rezultata istraživanja dobivenih vrednovanjem četiri e-tečaja u glavnom istraživanju, utvrđeno je da metoda ostvaruje dobre performanse, učinkovitost i obuhvat u identificiranju stvarnih i predviđenih problema upotrebljivosti u e-tečajevima.

Metoda vrednovanja upotrebljivosti kod e-učenja; Integralna metoda vrednovanja upotrebljivosti; INT-el UEM; Tehnička upotrebljivost; Pedagoška upotrebljivost; Vrednovanje upotrebljivosti e-tečajeva; Moodle; Claroline

nije evidentirano

engleski

A Method for Technical and Pedagogical Usability Evaluation of E-Learning Systems in the Academic Blended Learning

nije evidentirano

E-learning usability evaluation method; Integral usability evaluation method; INT-el UEM; Technical usability; Pedagogical usability; Usability evaluation of e-courses; Moodle; Claroline

nije evidentirano

Podaci o izdanju

539

04.10.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti