Recepcija jezika kajkavske književnosti u mlađim razredima osnovne škole (CROSBI ID 591641)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Turza-Bogdan, Tamara
hrvatski
Recepcija jezika kajkavske književnosti u mlađim razredima osnovne škole
Rad govori o istraživanju recepcije jezika umjetničkih tekstova na kajkavskome narječju i odnosu učenika prvog i drugog razreda prema tome jeziku. Recepcija se proučava u odnosu na interpretirani umjetnički kajkavski tekst i učenički neposredno iskazani odnos prema jeziku teksta. Analizirane su osobitosti recepcije, a rezultati pokazuju da kajkavsko narječje niti u jednoj od ispitivanih sredina na istraživanom uzorku ispitanika nije prepreka u doživljavanju i razumijevanju djela. Zaključuje se da je zatečena razina učenikovih jezično-komunikacijskih sposobnosti drukčija od one koja se pretpostavlja u planu i programu. Odabranim književnim predlošcima na narječjima od samog bi se početka školovanja morao ostvarivati jedan od ciljeva nastave hrvatskoga jezika: razvijanje poštovanja prema jeziku hrvatskoga naroda, književnosti i kulturi.
kajkavsko narječje i književnost; recepcija; mlađi razredi osnovne škole
nije evidentirano
engleski
Reception of the language of Kajkavian literature among younger primary school children
nije evidentirano
Kajkavian dialect and literature; reception; younger primary school children
nije evidentirano
Podaci o prilogu
891-898.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Turk, Marija ; Srdoč-Konestra, Ines
Rijeka:
978-953-6104-83-3
Podaci o skupu
Peti hrvatski slavistički kongres
predavanje
07.09.2012-10.09.2012
Rijeka, Hrvatska