Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PERCEPCIJA POJMA DIJETE I MOTIVACIJSKA KLIMA NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE: SPOLNE RAZLIKE NASTAVNIKA (CROSBI ID 375321)

Ocjenski rad | diplomski rad

Čaić, Josip PERCEPCIJA POJMA DIJETE I MOTIVACIJSKA KLIMA NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE: SPOLNE RAZLIKE NASTAVNIKA / Renata Barić (mentor); Zagreb, Hrvatska, Kineziološki fakultet u Zagrebu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Čaić, Josip

Renata Barić

hrvatski

PERCEPCIJA POJMA DIJETE I MOTIVACIJSKA KLIMA NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE: SPOLNE RAZLIKE NASTAVNIKA

Tjelesni odgoj pruža djetetu priliku za njegov odgojni, psihološki, te socijalni razvoj. Zbog toga je vrlo važno da dijete bude izloženo pozitivnim učincima u okruženju u kojem se nalazi jer samo na taj način ono može doseći i dati svoj maksimum. Profesor TZK je ujedno i trener koji ima cilj stvarati pozitivnu motivacijsku klimu, koji bi trebao razumjeti potrebe svakog učenika te upoznati njihove osobine i specifičnosti te na taj način doprinijeti realizaciji njihovih mogućnosti u potpunosti. Cilj ovog rada je ispitati na koji način nastavnici percipiraju motivacijsku klimu na nastavi TZK-a i da li postoje razlike s obzirom na demografska obilježja te kako i na koji način percipiraju pojam "djeteta" na satu TZK-a. Rezultati su pokazali da nastavnici značajno različito percipiraju motivacijsku klimu s obzirom na spol, gdje nastavnice percipiraju motivacijsku klimu više kooperativnom od nastavnika. Nadalje, ostali rezultati pokazuju da ne postoji statistički značajna razlika u percepciji motivacijske klime s obzirom na godine staža i dobi nastavnika, ali se ipak vidi trend po kojem stariji nastavnici i nastavnici s više godina radnog staža, percipiraju motivacijsku klimu kao više kompetitivnu, što se može objasniti činjenicom da ti nastavnici djecu doživljavaju manje druželjubivom i više buntovnom. Dobivene su statistički značajne razlike u percepciji pojma dijete s obzirom na demografske karakteristike ; pokazalo se da mlađi nastavnici i nastavnici s manje godina radnog staža percipiraju djecu pozitivnijima, nego njihovi stariji kolege, vjerojatno zato jer imaju bolji pristup, komunikaciju te imaju veću povezanost sa učenicima na satu TZK-a. Ovaj rad donosi neke praktične preporuke koje bi mogle pomoći nastavnicima da na lakši način ostvare bolju suradnju i uzajamno poštovanje sa učenicima, te da uspostave motivacijsku klimu koja će potaknuti učenike na bolji i predaniji rad na satovima TZK-a.

dijete; TZK; motivacijska klima; motivacija

nije evidentirano

engleski

Perception of child and motivational climate in PE lessons: teachers' gender differences

nije evidentirano

child; PE; motivational climate; motivation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38

28.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Kineziološki fakultet u Zagrebu

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija