POGREŠKE U PROCESU MOTORIČKOG UČENJA (CROSBI ID 375324)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Štajdohar, Antonio
Barić ; Renata
hrvatski
POGREŠKE U PROCESU MOTORIČKOG UČENJA
Motoričko učenje je postepen i dugoročan proces, a brzina formiranja motoričke vještine u sportaša ovisi o njegovim perceptivnim, kognitivnim i motoričkim sposobnostima, kao i o karakteristikama samog zadatka te načinu poučavanja. Uspješnost u motoričkom učenju, kao i količina pogrešaka koje vježbač čini, uvelike ovisi i o vrsti upute, odnosno količini informacija koje vježbač dobiva, te o prisutnosti ili neprisutnosti povratne informacije. Učenje je uspješnije ako je početna uputa vizualna ili kombinacija vizualne i verbalne, nego ukoliko se nova vještina uči samo na temelju verbalne upute. Također, učenje je uspješnije ukoliko je popraćeno povratnim informacijama, a diferenciran je i utjecaj pojedine vrste povratnih informacija na različito motivirane pojedince u procesu motoričkog učenja. Dinamika pojavljivanja motoričkih pogrešaka ovisi također o učestalosti pružanja povratnih informacija ; ako se povratna informacija pruža nakon svake izvedbe, rezultirati će time da pojedinci uče slabije i u većoj mjeri zaboravljaju naučeno, za razliku od onih kojima se povratne informacije daju povremeno, što rezultira uspješnijim detektiranjem i korekcijom motoričke pogreške.
motoričko učenje; motoričke vještine; korekcija; pogreške
nije evidentirano
engleski
The mistakes in motor learning process
nije evidentirano
moptor learnig; motor skills; correction; mistakes
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
22.12.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Kineziološki fakultet u Zagrebu
Zagreb, Hrvatska