Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Specifičnosti stvaranja marke proizvoda na farmaceutskom tržištu (CROSBI ID 375341)

Ocjenski rad | diplomski rad

Trošt, Lara Specifičnosti stvaranja marke proizvoda na farmaceutskom tržištu / Mencer, Ivan (mentor); Jelenc, Lara (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012

Podaci o odgovornosti

Trošt, Lara

Mencer, Ivan

Jelenc, Lara

hrvatski

Specifičnosti stvaranja marke proizvoda na farmaceutskom tržištu

Autorica u radu istražuje utjecaj marke na ponašanje potrošača te specifičnosti kreiranja marke na farmaceutskom tržištu na primjeru stvaranja marke proizvoda Aqua Maris. Cilj istraživanja od kojeg se polazi je znanstvenim metodama dokazati da uspjeh marke ovisi o tome koliko ona potiče kupce da osjećaju lojalnost prema određenoj marci.

marka; utjecaj marke; farmaceutsko tržište

nije evidentirano

engleski

Specifics of creating Products Brand in the Pharmaceutical Market

nije evidentirano

brand; brand impact; pharmaceutical market

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

28.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija