izvor podataka: crosbi
!
Specifičnosti stvaranja marke proizvoda na farmaceutskom tržištu (CROSBI ID 375341)
Ocjenski rad | diplomski rad
Trošt, Lara
Specifičnosti stvaranja marke proizvoda na farmaceutskom tržištu / Mencer, Ivan (mentor); Jelenc, Lara (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012
Podaci o odgovornosti
Trošt, Lara
Mencer, Ivan
Jelenc, Lara
hrvatski
Specifičnosti stvaranja marke proizvoda na farmaceutskom tržištu
Autorica u radu istražuje utjecaj marke na ponašanje potrošača te specifičnosti kreiranja marke na farmaceutskom tržištu na primjeru stvaranja marke proizvoda Aqua Maris. Cilj istraživanja od kojeg se polazi je znanstvenim metodama dokazati da uspjeh marke ovisi o tome koliko ona potiče kupce da osjećaju lojalnost prema određenoj marci.
marka; utjecaj marke; farmaceutsko tržište
nije evidentirano
engleski
Specifics of creating Products Brand in the Pharmaceutical Market
nije evidentirano
brand; brand impact; pharmaceutical market
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
28.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove
Povezani projekti