izvor podataka: crosbi
!
Impulzivna kupovina (CROSBI ID 375343)
Ocjenski rad | diplomski rad
Ančić, Ana
Impulzivna kupovina / Lara Jelenc (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012
Podaci o odgovornosti
Ančić, Ana
Lara Jelenc
hrvatski
Impulzivna kupovina
U radu je istraženo ponašanje potrošača s ciljem utvrđivanja povezanosti demografskih i individualnih pokazatelja sa impulzivnim ponašanjem prilikom kupovine, odnosno utvrđivanja značajne povezanosti između kretanja pojedinih varijabli. Autorica istražuje pokazatelje koji imaju utjecaj na impulzivno ponašanje potrošača prilikom kupovine proizvoda široke potrošnje.
impulzivna kupovina; ponašanje potrošača; modeli ponašanja potrošača; model velikih pet
nije evidentirano
engleski
Impulsive shopping
nije evidentirano
impulsive buy; consumer behaviour; models of consumer behaviour; big five model
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66
28.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove
Povezani projekti