Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Impulzivna kupovina (CROSBI ID 375343)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ančić, Ana Impulzivna kupovina / Lara Jelenc (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012

Podaci o odgovornosti

Ančić, Ana

Lara Jelenc

hrvatski

Impulzivna kupovina

U radu je istraženo ponašanje potrošača s ciljem utvrđivanja povezanosti demografskih i individualnih pokazatelja sa impulzivnim ponašanjem prilikom kupovine, odnosno utvrđivanja značajne povezanosti između kretanja pojedinih varijabli. Autorica istražuje pokazatelje koji imaju utjecaj na impulzivno ponašanje potrošača prilikom kupovine proizvoda široke potrošnje.

impulzivna kupovina; ponašanje potrošača; modeli ponašanja potrošača; model velikih pet

nije evidentirano

engleski

Impulsive shopping

nije evidentirano

impulsive buy; consumer behaviour; models of consumer behaviour; big five model

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66

28.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija