Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Karakteristike interneta kao medija oglašavanja (CROSBI ID 375347)

Ocjenski rad | diplomski rad

Podlogar, Lina Karakteristike interneta kao medija oglašavanja / Mencer, Ivan (mentor); Jelenc, Lara (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012

Podaci o odgovornosti

Podlogar, Lina

Mencer, Ivan

Jelenc, Lara

hrvatski

Karakteristike interneta kao medija oglašavanja

Autorica radom prikazuje specifičnosti komunikacija putem medija u svrhu oglašavanja i na kojim se sve medijima može oglašavati jedno poduzeće, iznosi važnost, prednosti i nedostatke interneta kao medija oglašavanja te navodi vrste oglašavanja putem interneta vezanih uz segmentaciju tržišta, vrši analizu internet kampanje "Zalijepi se za Kamova" te donosi sintezu rezultata uz primjerene zaključke.

mediji u oglašavanju; internet;

nije evidentirano

engleski

Caracteristics of Internet as Advertising Medium

nije evidentirano

advertising medium; internet

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

28.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija