Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Web-based Peer Feedback from the Students' Perspective (CROSBI ID 46971)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Meštrović Štajduhar, Irena Web-based Peer Feedback from the Students' Perspective // Feedback Matters: Current Feedback Practices in the EFL Classroom / Margit Reitbauer, Nancy Campbell, Sarah Mercer, Jennifer Schumm Fauster, Renate Vaupetitsch (ur.). Frankfurt: Peter Lang, 2013. str. 87-103

Podaci o odgovornosti

Meštrović Štajduhar, Irena

engleski

Web-based Peer Feedback from the Students' Perspective

A qualitative study exploring the perceptions of the benefits and drawbacks of peer feedback in general, and peer feedback in an online context in particular.

peer feedback, web-based courses

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

87-103.

objavljeno

Podaci o knjizi

Feedback Matters: Current Feedback Practices in the EFL Classroom

Margit Reitbauer, Nancy Campbell, Sarah Mercer, Jennifer Schumm Fauster, Renate Vaupetitsch

Frankfurt: Peter Lang

2013.

3-631-64316-0

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija