Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi učitelja i učenika o poučavanju baštine i blagdanskih običaja zavičaja u nastavi prirode i društva (CROSBI ID 375519)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Prihoda, Zvonko Stavovi učitelja i učenika o poučavanju baštine i blagdanskih običaja zavičaja u nastavi prirode i društva / Vijtiuk, Nada ; Borić, Edita (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Prihoda, Zvonko

Vijtiuk, Nada ; Borić, Edita

hrvatski

Stavovi učitelja i učenika o poučavanju baštine i blagdanskih običaja zavičaja u nastavi prirode i društva

Cilj je istraživanja bio otkriti razlikuju li se stavovi učitelja o poučavanju sadržaja koji se odnose na zavičajnu baštinu i blagdanske običaje zavičaja obzirom na godine staža, školsku spremu ( VŠS, VSS) i domicilno ili alohtono porijeklo. Cilj je bio i provjeriti zadovoljstvo učenika provedenim projektima o zavičajnoj baštini i blagdanskim običajima zavičaja. U teorijskom dijelu ovoga rada željelo se prikazati kulturnu baština zavičaja. Posebno su obrađeni materijalna i nematerijalna kulturna baština zavičaja. Naglasak je bio na očuvanju i promicanju kulturne baštine. U praktičnom dijelu ovog rada projektima se željelo istražiti koliko učenici trećih i četvrtih razreda poznaju bogatstvo i raznolikost kulturne baštine svog neposrednog okruženja, užeg zavičaja. Nakon provedbe i analize projekata, anketnim upitnikom ispitano je zadovoljstvo učenika s različitim aspektima provedenih projekata o zavičajnoj baštini i blagdanskim običajima zavičaja. Zaključeno je kako nema razlike među učenicima različite dobi i različitog porijekla roditelja u zadovoljstvu provedenim projektima. Utvrđeno je da su učenici zadovoljni svim aspektima provedenih projekata. Anketirani su i učitelji upitnikom Likertovog tipa koji je imao 20 čestica. Učitelji/ice su imali pozitivan stav prema poučavanju zavičajne baštine i blagdanskih običaja zavičaja u nastavi prirode i društva, bez obzira na godine rada i razinu obrazovanja. Time su potvrđene postavljene nulte hipoteze.

nastavni sadržaji ; primarno obrazovanje ; priroda i društvo ; zavičaj ; zavičajna baština

nije evidentirano

engleski

Teacher and students attitudes toward heritage and country traditions teachings in science and society subject

nije evidentirano

educational contents ; primary school education ; science ; heritage ; native heritage

nije evidentirano

Podaci o izdanju

231

01.12.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija