Stavovi učitelja i učenika o poučavanju baštine i blagdanskih običaja zavičaja u nastavi prirode i društva (CROSBI ID 375519)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Prihoda, Zvonko
Vijtiuk, Nada ; Borić, Edita
hrvatski
Stavovi učitelja i učenika o poučavanju baštine i blagdanskih običaja zavičaja u nastavi prirode i društva
Cilj je istraživanja bio otkriti razlikuju li se stavovi učitelja o poučavanju sadržaja koji se odnose na zavičajnu baštinu i blagdanske običaje zavičaja obzirom na godine staža, školsku spremu ( VŠS, VSS) i domicilno ili alohtono porijeklo. Cilj je bio i provjeriti zadovoljstvo učenika provedenim projektima o zavičajnoj baštini i blagdanskim običajima zavičaja. U teorijskom dijelu ovoga rada željelo se prikazati kulturnu baština zavičaja. Posebno su obrađeni materijalna i nematerijalna kulturna baština zavičaja. Naglasak je bio na očuvanju i promicanju kulturne baštine. U praktičnom dijelu ovog rada projektima se željelo istražiti koliko učenici trećih i četvrtih razreda poznaju bogatstvo i raznolikost kulturne baštine svog neposrednog okruženja, užeg zavičaja. Nakon provedbe i analize projekata, anketnim upitnikom ispitano je zadovoljstvo učenika s različitim aspektima provedenih projekata o zavičajnoj baštini i blagdanskim običajima zavičaja. Zaključeno je kako nema razlike među učenicima različite dobi i različitog porijekla roditelja u zadovoljstvu provedenim projektima. Utvrđeno je da su učenici zadovoljni svim aspektima provedenih projekata. Anketirani su i učitelji upitnikom Likertovog tipa koji je imao 20 čestica. Učitelji/ice su imali pozitivan stav prema poučavanju zavičajne baštine i blagdanskih običaja zavičaja u nastavi prirode i društva, bez obzira na godine rada i razinu obrazovanja. Time su potvrđene postavljene nulte hipoteze.
nastavni sadržaji ; primarno obrazovanje ; priroda i društvo ; zavičaj ; zavičajna baština
nije evidentirano
engleski
Teacher and students attitudes toward heritage and country traditions teachings in science and society subject
nije evidentirano
educational contents ; primary school education ; science ; heritage ; native heritage
nije evidentirano
Podaci o izdanju
231
01.12.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb